Αντεστραμμένη διδασκαλία (classe inversée): καινοτομία στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο στην ψηφιακή εποχή

Περίληψη

Η παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση οδήγησε στη δημιουργία της ηλεκτρονικής μάθησης και στη σταδιακή αποπλαισίωση της διδασκαλίας από χωροχρονικούς περιορισμούς. Με την οργάνωση υβριδικών περιβαλλόντων εργασίας σε μορφή μικτής μάθησης επιδιώκεται ο συνδυασμός των θετικών στοιχείων της παραδοσιακής διδασκαλίας με τη χρήση ψηφιακών μέσων, με στόχο τη βελτιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η αντεστραμμένη τάξη αποτελεί ένα από τα πλέον διαδεδομένα μοντέλα μικτής μάθησης, όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες ενεργοποιούν και διαμορφώνουν ένα νέο περιβάλλον μάθησης. Αντιστρέφοντας τη διδακτική διαδικασία αντιστρέφεται η κυρίαρχη μέχρι σήμερα ακολουθούμενη δομή του τρόπου διδασκαλίας, συνδυάζοντας τη διά ζώσης και την εξ αποστάσεως μάθηση με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης τάξης στην εκμάθηση της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και συγκεκριμένα, στην επίδοση των μαθητών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The pedagogical use of digital technologies in education led to the creation of e-learning and the gradual decontextualization of teaching from space-time limitations. By organizing hybrid working environments in the form of blended learning, it is sought to combine the positive elements of traditional teaching with the use of digital media, with the aim of maximizing learning outcomes. The flipped classroom is one of the most widespread models of blended learning, where digital technologies enable and shape a new learning environment. Reversing the teaching process reverses the dominant structure of the teaching method followed until now, combining face-to-face and distance learning in a synchronous and asynchronous way. The purpose of this endeavor is to study the effect of the implementation of the flipped classroom model in the subject of French as a foreign language, and specifically, on the performance of students and on the development of their language and communication skills, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55912
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55912
ND
55912
Εναλλακτικός τίτλος
Flipped classroom: innovation in learning french as a foreign language in greek public school in the digital era
Classe inversée: innovation dans l'apprentissage du français en tant que langue étrangère dans l' école publique grecque à l'ère numérique
Συγγραφέας
Μπλετσογιάννη, Βασιλική (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας και Διδακτικής των Γλωσσών
Εξεταστική επιτροπή
Κιγιτσιόγλου-Βλάχου Αικατερίνη
Αρβανίτης Παναγιώτης
Αναστασιάδη Μαρία-Χριστίνα
Παναγιωτίδης Παναγιώτης
Μητσικοπούλου Βασιλική
Καραβά Ευδοκία
Τσακνάκη Ολυμπία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας; Μικτή μάθηση; Αντεστραμμένη τάξη; Παραδοσιακό και εικονικό περιβάλλον μάθησης; Θεωρίες μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.