Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2023Augmented cultural user experience - ΑCUXΚωνσταντάκης, Μάρκος Κ.
2022Antagonistic discourses in Greece at the time of the Movement of the Squares: the case of the Greek television channel MEGAΚαζάκου, Ιωάννα Δ.
2022Συμμετοχική δημοσιογραφία: πρακτικές, προκλήσεις και προοπτικέςΣαρίδου, Θεοδώρα Α. 
2022Η διαμόρφωση της οικονομικής κλίμακας χορηγικών πακέτων σε ευρωπαϊκές ποδοσφαιρικές ομάδες ανάλογα με τη δυναμική τους στα νέα μέσαΓκανάς, Παναγιώτης Μ.
2022Από τη γλώσσα στη στρατηγική επικοινωνία: διδακτικές προσεγγίσεις για τη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας στη Δημόσια ΔιοίκησηΑδαμόπουλος, Χρήστος Κ. 
2022Understanding museum social media experiencesΜπακογιάννη, Σοφία Β. 
2022Web analytics for libraries, archives and museum: a data-driven strategic information systems planning approachΔρίβας, Ιωάννης Χ. 
2022Νεοφιλελευθερισμός και ελληνικά ΜΜΕΜινωτάκης, Αλέξανδρος Κ.
2021Η ψηφιακή μετάβαση της εκδοτικής βιομηχανίας βιβλίου στο νέο οικοσύστημα αξίας και δικτύωσης: η ελληνική περίπτωσηΚάπος, Παναγιώτης Α.
2021Διαχείριση κρίσεων και ισλαμική τρομοκρατία: oι περιπτώσεις των Παρισίων και των ΒρυξελλώνΚατρατζής, Λουκάς Ν.
2021Ο Ιστός ως πεδίο γραμματισμού στην εκπαίδευση: εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί και ιστοπληροφόρησηΜπουγατζέλη, Ευαγγελία Π.
2021To gaming ως εμπορικό θέαμα στην Ελλάδα: η επαγγελματικοποίηση της αναψυχής στον ψηφιακό καπιταλισμόΔαργωνάκη, Σταυρούλα Ι.
2021Αυτοματοποιημένη κατηγοριοποίηση δυναμικών δεδομένων με έμφαση στις σελίδες διαδικτύου: μια συνδυαστική προσέγγισηΝιάρου, Μαρία Δ.
2021Συμπεριφορά καταναλωτή στους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων (news media brands): μελέτη ενός μοντέλου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την ΙνδίαΡίσκος, Κυριάκος Α. 
2021Η εξέλιξη του φωτογραφικού πορτραίτου στην εποχή των κοινωνικών δικτύωνΣωφρονιάδη, Ειρήνη Π.
2021Συνθήματα και οικονομική κρίση: σημάδια περιθωριοποίησης ή ενεργή ομάδα;Αγγουράκη, Εμμανουέλα Μ.
2021Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTubeΓκαργκάνας, Οδυσσέας Δ.
2021Διαδίκτυο, οπτικοακουστικό περιεχόμενο και νέα μέσα: τηλεόραση και συνήθειες θέασης της γενιάς ΖΠοδάρα, Άννα Ν. 
2021Ανάπτυξη δεοντολογικών προτύπων για τα ΜΜΕ: διακυβέρνηση - κοινωνία - οικονομίαΒασιλόπουλος, Βασίλειος Α. 
2021Instagram hashtags as a source of semantic information for Automatic Image AnnotationΓιαννουλάκης, Σταμάτιος Δ.