Αποτελέσματα αναζήτησης
για
Αποτελέσματα/σελίδα
Ταξινόμηση ανά
Σε σειρά
Αποτελέσματα για 261-270 από 1088
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2009Εννοιολογική αλλαγή στα μαθηματικά: η περίπτωση της άλγεβραςΧρήστου, Κωνσταντίνος Π.
2019Αποδοτικές μέθοδοι κινητικότητας σε σύγχρονα συγκοινωνιακά δίκτυαΠαρασκευόπουλος, Ανδρέας Γ.
2021Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευσηΡεμούνδου, Δήμητρα Ι.
2023The method of fundamental solutions for direct and inverse scattering problems of electromagnetic waves in chiral mediaΑρκούδης, Ιωάννης Ν.
2021Γνώσεις περιεχομένου και παιδαγωγικές γνώσεις περιεχομένου εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ποιότητα διδασκαλιών στους ρητούς αριθμούςΚυριακορεΐζη, Αικατερίνη Χ.
2016Contribution à la théorie des EDP non linéaires avec applications à la méthode des surfaces de niveau, aux fluides non newtoniens et à l’équation de BoltzmannΝτοβόρης, Ελευθέριος Α.
2023Mathematical Theory of ThermoelasticityΖώη, Στεφανία-Μαρία Κ.
2005Εννοιολογική μάθηση στα μαθηματικά κα τη φυσική με χρήση κατάλληλων αναπαραστάσεων: η συμβολή λογισμικού για την ανάλυση της κίνησης στην κατανόηση γραφικών παραστάσεωνΠαππάς, Ιωάννης Γ.
2019Αρχαία Ελληνική πόλις και μαθηματικά: τα μαθηματικά αντικείμενα ως αυθύπαρκτα όντα του κόσμου των ιδεών και ως εργαλεία των επιστημών, εις την αρχαίαν Ελληνικήν πόλιν, από τους Προσωκρατικούς έως τον Πλάτωνα και τον ΑριστοτέληΧατζηδάκη, Ναυσικά Α.
2022Curricula and cultural diversity: a culturally responsive mathematics curriculum for primary school Roma studentsΚυριακόπουλος, Γεώργιος Β.