ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ 7-10 ΧΡΟΝΩΝ:ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '80
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9918
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9918
Εναλλακτικός τίτλος
PEDAGOGICAL AND AESTHETIC APPROACH OF THE ILLUSTRATED CHILDREN'S BOOKS ACCORDING TO THE EVALUATION OF THE PERCEPTIVE ABILITIES OF CHILDREN 7-10 YEARS OLD
Συγγραφέας
ΑΣΩΝΙΤΗΣ, ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καρπόζηλου Μάρθα
Γαλάνης Γεώργιος
Παρμενίδης Γεώργιος
Δήμου Γεώργιος
Καψάλης Γεώργιος
Κατσίκη-Γκιβάλου Άντα
Καλλέργης Εμμανουήλ
Λέξεις-κλειδιά
Αντίληψη; Εικονογράφηση; Ελλάδα; Λόγος; Παιδιά; Λογοτεχνία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
590 σ.