Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΦΟΡΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΝΤΙΣΜΟΥ: ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

Περίληψη

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΝΤΙΣΜΟΥ. Η ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '70 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΝΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ: 1) ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ. 2) ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

PART 1: WE RELATE THE DEVELOPMENT AND INSTITUTIONALISATION OF ADVERTISING PROFESSION WITH THE POLITICAL ECONOMY OF FORDISM. MODERNITY IS THE INSTITUTIONAL,SOCIAL AND ECONOMIC CONTEXT OF THE INDUSTRIAL SOCIETY AND ITS ORGANISATIONS SUCH AS STATE INSTITUTIONS, ENTERPRISES AND CONSUMER'S ORGANISATIONS AND MOVEMENTS. PART 2: WE DISCUSS THE CRISIS OF FORDISM AND THE SUBSQUENT CHANGES IN THE CAPITALIST ECONOMY SINCE 1970. WE ADOPT THE CONCEPT OF POSTFORDISM AS A NEW CULTURAL, ECONOMIC AND REGULATIVE MODEL FOR THE EMERGING POST - CAPITALIST, KNOWLEDGE - SOCIETY. AT THE SAME TIME POSTFORDISM CONSISTS A USEFUL METHODOLOGICAL AND ANALYTICAL TOOL AS FAR AS IT IS RELATED WITH: A) STRATEGIES OF GLOBALEXPANSION ADOPTED BY GLOBAL ADVERTISING GROUPS AS WELL AS WITH THE CURRENT CHANGES IN THE GREEK ADVERTISING SECTOR. B) THE EMERGENCY OF HORIZONTAL AND FLEXIBLE CORPORATE STRUCTURES AND POSTMODERN WORK ETHIC. WE SUPPORT THE THESIS THAT ADVERTISING AGENCIES, IN RESPONSE TO NEW EXGEGONCIE ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/8852
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8852
Εναλλακτικός τίτλος
ADVERTISING IN THE ERA OF FORDISM AND POSTFORDISM: CORPORATE STRUCTURES AND MESSAGE PRODUCTION
Συγγραφέας
ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ, ΜΠΕΤΤΥ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ) ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Εξεταστική επιτροπή
ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΕΛΤΣΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΓΙΑΓΚΟΣ
ΔΗΜΗΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΖΕΡΗ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ
ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΣ ΣΤΑΜΟΣ
ΚΡΙΜΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημίσεις; ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ; ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ; Μεταφορντισμός; ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ; ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ; ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ; ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ; Φορντισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά