ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ. - ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΘΩΣΚΑΙ ΜΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΟΥ: ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΟΝΟΥ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΕΠΙΝΟΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΤΟΣ, ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΤΟΥ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ, ΝΟΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥΕΝΤΑΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ, ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ. ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ, ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ 10 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ, ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥ ΒΙ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/8137
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8137
Εναλλακτικός τίτλος
ANALPHABETISME FONCTIONNEL: EXCLUSION SCOLAIRE ET SOUFFRANCE SCOLAIRE
Συγγραφέας
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Λέξεις-κλειδιά
ΑΥΤΟΕΙΚΟΝΑ; Λειτουργικός αναλφαβητισμός; Σχολική αποτυχία; ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ; ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
305 σ.