Αξιολόγηση του προγράμματος εργαστήρια δεξιοτήτων, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από δασκάλους ΠΕ70 και ειδικότητες

Περίληψη

Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη συμμετοχή 250 εκπαιδευτικών ΠΕ 70 και ειδικοτήτων για την αξιολόγηση του προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών φάνηκε διατηρεί θετική στάση απέναντι στα καινοτόμα προγράμματα, θεωρώντας ότι συμβάλλουν σημαντικά στους μαθησιακούς στόχους, αν και ένα μικρότερο ποσοστό παραμένει επιφυλακτικό. Οι εκπαιδευτικοί δίνουν μεγάλη σημασία στην ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και θεωρούν κρίσιμη την επιμόρφωση και υποστήριξη για την επιτυχία των νέων δράσεων. Επίσης, αναγνωρίζουν την ανάγκη για συνεχή παρουσία ειδικοτήτων στα σχολεία και προτείνουν βελτιώσεις στη διάρκεια και τη συχνότητα των εργαστηρίων. Υπάρχουν διαφορές στις απόψεις ανδρών και γυναικών εκπαιδευτικών. Οι γυναίκες είναι πιο ανοιχτές στις νέες δράσεις και μεθόδους διδασκαλίας και εκτιμούν περισσότερο την επιμόρφωση. Οι άνδρες εκπαιδευτικοί ανησυχούν περισσότερο για την πρακτική εφαρμογή και αποτελεσματικότητα των καινοτόμων προγραμμά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A quantitative survey was carried out with the participation of 250 teachers of PE 70 and specialties to evaluate the "Skills Workshops" program in primary education. The majority of teachers seemed to maintain a positive attitude towards the innovative programs, considering them to contribute significantly to the learning objectives, although a smaller percentage remained cautious. Teachers attach great importance to the active participation of students and consider training and support crucial for the success of new activities. They also recognize the need for continued presence of specialties in schools and suggest improvements in the duration and frequency of workshops. There are differences in the views of male and female teachers. Women are more open to new actions and teaching methods and value training more. Male teachers are more concerned about the practical implementation and effectiveness of innovative programs. Age and seniority also influence views, with younger and less ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60456
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60456
ND
60456
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of the skills workshops program in primary education by PE70 and specialty teachers
Συγγραφέας
Καβρουλάκη, Λευκοθέα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κυπραίος Γεώργιος
Βρόντου Ουρανία
Γδοντέλη Κρινάνθη
Στρίγκας Αθανάσιος
Αλεξόπουλος Παναγιώτης
Κωστόπουλος Νικόλαος
Χουστουλάκης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Καινοτόμα προγράμματα; Δράσεις; Εργαστήρια δεξιοτήτων; Δάσκαλοι; Ειδικότητες; Δημοτικό; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.