Η συγκρότηση της επαγγελματικής ταυτότητας σε συνθήκες επισφάλειας: η περίπτωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η παρούσα εργασία αφορά την επαγγελματική ταυτότητα των Ελλήνων αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην χώρα μας βιώνουν την εργασιακή επισφάλεια και την οριακότητα. Αυτές οι συνθήκες πυροδοτούν την εργασία επί της ταυτότητας προκειμένου οι δρώντες να αντιμετωπίσουν τις πολλαπλές προκλήσεις της εργασίας τους. Η έρευνα με τη χρήση της Εμπειρικά Θεμελιωμένης Θεωρίας αναδεικνύει τις στρατηγικές της εργασίας επί της ταυτότητας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ειδικά στις συνθήκες της χώρας μας.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis concerns the professional identity of Greek substitute teachers. Substitute teachers in our country experience job insecurity and liminality. These conditions trigger identity work in order for actors to face the multiple challenges of their work. Research using Grounded Theory highlights the strategies of identity work of substitute teachers, especially in the conditions of our country.
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.79 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




