Μελέτη εφαρμογής του μοντέλου και των αρχών της Υπολογιστικής Σκέψης (Computational Thinking) στην εκπαιδευτική διαδικασία: περιγραφική αξιολόγηση αποτελεσμάτων εφαρμογή
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο ενσωμάτωσης της Υπολογιστικής Σκέψης στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αναδεικνύοντας τη σημασία της σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα, πέραν της Πληροφορικής και των επιστημών STEM. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων Εκπαίδευσης, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα, σχετικά με την έννοια της Υπολογιστικής Σκέψης, τις πεποιθήσεις, τις προϋποθέσεις αλλά και τον τρόπο ενσωμάτωσής της στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Συμπληρωματικά, η ερευνητική εργασία στοχεύει στην μελέτη του τρόπου ενίσχυσης της εφαρμογής της Υπολογιστικής Σκέψης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με την δημιουργία και χρήση συγκεκριμένων εργαλείων – εφαρμογών αλλά και με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των οποίων το περιεχόμενο και η δομή βασίζεται στα ευρήματα του κύριου ερευνητικού ερωτήματος. Επιπλέον, η έρευνα εξετάζει τη συμβολή προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων, μεταξύ των οποίων και πλατφόρμες που αξιοποιούν ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This study explores the way in which Computational Thinking is integrated into the Greek educational system, highlighting its importance in various subjects, beyond Informatics and STEM sciences. Particular emphasis is given to the study of the perceptions of teachers at all levels of education, both in the public and private sectors in Greece, regarding the concept of Computational Thinking, beliefs, prerequisites and how it is integrated into compulsory education. In addition, the research work aims to study how to enhance the application of Computational Thinking at all levels of education, by creating and using specific tools - applications but also by training teachers whose content and structure are based on the findings of the main research question. In addition, the research examines the contribution of advanced technological tools, including platforms that utilize Nanotechnology, as supporting mechanisms for the cultivation and application of computational thinking skills. At ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.78 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




