Συστήματα Υπολογιστικής Άλγεβρας: νέες στρατηγικές και τεχνικές
Περίληψη
Τα Συστήματα Υπολογιστικής Άλγεβρας (CAS) είναι λογισμικά που χρησιμοποιούν συμβολικούς υπολογισμούς για την εκτέλεση μαθηματικών υπολογισμών. Με αυτά μπορούν να γίνουν πολλές μαθηματικές πράξεις εύκολα και σε αναλυτική μορφή. Σχεδόν όλες οι επιστήμες κάνουν χρήση αυτών των λογισμικών και οι επιστήμονες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτά. Σε σχολεία και πανεπιστήμια η εκμάθησή τους είναι ένα από τα πιο βασικά μαθήματα. Αν και αυτά τα συστήματα είναι πολυεργαλεία και επιλύουν σχεδόν οποιοδήποτε μαθηματικό πρόβλημα με μεγάλη ακρίβεια, πρέπει να τα διαχειριστούμε με συγκεκριμένο τρόπο έχοντας υπόψη κάποιες βασικές τεχνικές εκ των προτέρων. Αυτή η διατριβή στοχεύει να εξετάσει αυτές τις τεχνικές και να παρουσιάσει στρατηγικές που βελτιώνουν την απόδοση των συστημάτων αυτών. Η έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως στα πιο γνωστά CAS και βασίστηκε κυρίως στη μελέτη των εγχειριδίων CAS και σε έγκυρες συγκρίσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχουν πολλές τεχνικές που μπορ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Computer Algebra Systems (CASs) are software that use symbolic computations to perform calculations. With them, mathematical expressions can be easily plotted and solved, in an analytical format. Almost all sciences make use of these systems, and scientists rely heavily on them. In schools and universities, they are one of the most basic lessons. Although these systems are multitools and perform almost any mathematical problem with great accuracy, we must manage them in a certain way keeping some basic techniques in mind beforehand. This thesis aims to examine whether some techniques and strategies improve the performance of CASs. The research focused primarily on the most well-known CASs and was mainly based on the study of the CAS manuals and valid comparisons made by the scientific community. The documentation sheets were the basic data sources. To be able to draw some useful conclusions, a comparison of their characteristics and performance in specific problems was made. The resul ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.93 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.