Καταλυτική μετεπεξεργασία καυσαερίου σε δίχρονο κινητήρα αμμωνίας

Περίληψη

Η ναυτιλία ευθύνεται για σχεδόν το 3% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG), οι οποίες συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Εκτός από τα GHG, ο ναυτιλιακός τομέας είναι υπεύθυνος και για άλλους επιβλαβείς ρύπους για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον ρύπων. Προκειμένου να συμμορφωθεί με τους φιλόδοξους στόχους για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων, η ναυτιλία έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη τεχνικών λύσεων για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Μια από αυτές τις λύσεις είναι η χρήση εναλλακτικών καυσίμων, μεταξύ των οποίων η αμμωνία είναι μια πολλά υποσχόμενη λύση για τον περιορισμό των εκπομπών άνθρακα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο σχεδιασμός και η μοντελοποίηση του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων για κινητήρες ΝΗ3, με στόχο τη μείωση της άκαυστης ΝΗ3, των ΝΟx και του Ν2Ο. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιούνται πειραματικές μετρήσεις μικρής κλίμακας σε πάγκο συνθετικού αερίου (SGB). Εξετάζονται τόσο καταλυτικές τεχνολογίες πο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The shipping industry is responsible for nearly 3% of global greenhouse gas (GHG) emissions, contributing significantly to global warming. In addition to GHG emissions, the maritime sector also releases other pollutants that are harmful to human health and the environment. To comply with the ambitious environmental targets, the industry has invested substantial capital in the development of technical solutions to reduce pollutant emissions. In particular, the use of alternative fuels is a promising solution to reduce GHG emissions from combustion. Among alternative fuels, ammonia (NH3) is considered a promising solution for carbon emissions reduction. This study aims to design and model an exhaust gas aftertreatment system for NH3-fueled engines, targeting the reduction of unburned NH3, nitrogen oxides (NOx), and nitrous oxide (N2O). To achieve this goal, small-scale experimental measurements are conducted using a synthetic gas bench (SGB). The research examines both conventional catal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58765
ND
58765
Εναλλακτικός τίτλος
Catalytic exhaust gas aftertreatment in a two-stroke ammonia engine
Συγγραφέας
Βωνιάτη, Γεωργία (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Κολτσάκης Γρηγόριος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Σαμαράς Ζήσης
Τομπουλίδης Ανανίας
Λεμονίδου Αγγελική
Δημητρίου Παύλος
Μπίκας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική ➨ Ενέργεια και Καύσιμα
Λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία; Απανθρακοποίηση; GHG; Αμμωνία; Έλεγχος εκπομπών; Εναλλακτικά καύσιμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.