Η σημασία της διδασκαλίας των πρώτων βοηθειών και της διαχείρισης τραύματος σε μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας πρώτων βοηθειών και της διαχείρισης τραύματος σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας. Τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν σε αυτή τη μελέτη ήταν εάν τα παιδιά αυτής της ηλικίας μπορούν να μάθουν πρώτες βοήθειες και να διαχειρίζονται τραύματα και, εάν ναι, πόσο καιρό μπορούν να διατηρήσουν αυτές τις γνώσεις και τις δεξιότητες. Επίσης, βασική επιδίωξη ήταν η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτή στην εκπαίδευση των παιδιών. Πραγματοποιήσαμε μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή. Επιλέξαμε τυχαία 192 μαθητές, εκ των οποίων 132 παιδιά κατανεμήθηκαν στην εκπαιδευτική ομάδα και 60, που δεν έλαβαν καμία παρέμβαση, στην ομάδα ελέγχου. Η μέση ηλικία της κάθε ομάδας είναι περίπου 6. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρώτων βοηθειών περιλάμβανε μαθήματα, τα οποία διεξήχθησαν από τους ίδιους εκπαιδευτικούς των μαθητών, οι οποίοι είχαν λάβει κατάλληλη εκπαίδευση και από εξειδικευμένο προσωπικό. Για να αξιολογηθούν οι γνώσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The primary aim of this study is to investigate the effectiveness of teaching first aid and trauma management to children in the early grades of primary school. Central research inquiries include determining the feasibility of children in this age bracket acquiring first aid and injury management skills, and if so, the duration over which they can retain such knowledge and abilities. Additionally, a critical objective was to evaluate the effectiveness of instructors in educating the children. This investigation employed a randomized controlled trial methodology. Researcher randomly assigned 192 students, with 132 children designated to the educational group and 60 serving as the control group, receiving no intervention. The average age of each group is approximately 6. The first aid educational curriculum encompassed lessons delivered by the students' own teachers, who underwent appropriate training, alongside specialized personnel. Evaluation of students' knowledge and skills employed ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 9/2026)
DOI
10.12681/eadd/57367
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57367
ND
57367
Εναλλακτικός τίτλος
The importance of teaching first aid and trauma management to young students
Συγγραφέας
Τσέ, Ελεάνα (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Νευρικού Συστήματος και Αισθητηρίων. Κλινική Νευροχειρουργική
Εξεταστική επιτροπή
Αλεξίου Γεώργιος
Πλακίτση Αικατερίνη
Βούλγαρης Σπυρίδων
Κούτρας Βασίλειος
Τζίμας Πέτρος
Ράγκος Βασίλειος
Λιανός Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Πολιτική της υγείας και Υπηρεσίες
Λέξεις-κλειδιά
Βασικές πρώτες βοήθειες; Mαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας; Διαχείριση τραύματος; Eκπαιδευτικοί τάξης; Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.