Διαχείριση σεμιναρίων πρώτων βοηθειών: μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής σε καταστάσεις επείγουσας ανάγκης;

Περίληψη

Οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής καλούνται σε καθημερινή βάση από τους εκπαιδευτικούς των άλλων ειδικοτήτων του Σχολείου να δώσουν πρώτες βοήθειες σε μια ποικιλία καταστάσεων επείγουσας και μη ανάγκης κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Πρέπει λοιπόν να εκτιμήσουν την κατάσταση των μαθητών και αν είναι σοβαρή να καλέσουν ιατρική βοήθεια, να αναγνωρίσουν με ακρίβεια το πρόβλημά τους, να δώσουν σωστή άμεση βοήθεια, να φροντίσουν για τη μεταφορά τους στο σπίτι του, σε γιατρό ή σε Νοσοκομείο, να παραμείνουν μαζί τους μέχρι να έλθει βοήθεια από ασθενοφόρο ή ειδικό και τέλος να δώσουν βοήθεια πάρα πέρα αν χρειαστεί. Μετά την εξονυχιστική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, δεν εντοπίστηκε μελέτη που να διερεύνησε τις γνώσεις των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια φροντίδα στα Δημοτικά Σχολεία, μετά από παρακολούθηση σεμιναρίων πρώτων βοηθειών ποιοτικά και ποσοτικά και η παρούσα μελέτη έρχεται να καλύψει το υπάρχον αυτό ερευνητικό κενό. Έτσι, σκοπός της παρούσας διδα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Physical Education (PE) teachers are called by other school teachers to offer first aid in a variety of emergency or not that urgent situation on a daily basis during the school year. Therefore, they must estimate the students' situation and, if it is serious, call for medical help, recognize the medical problem precisely, give the appropriate first aid, take care of their safe transfer at home, to the doctor's office or to the hospital, stay with them until the ambulance or the specialist arrives and, finally, provide any further necessary help. A thorough bibliographical review indicated no study that explored PE teachers' knowledge on primary and secondary care in Schools after attending first-aid seminars qualitatively and quantitively; therefore, the present study aims to cover this research gap. Thus, the present doctoral dissertation aims at indicating if the attendance of first-aid seminars can improve PE teachers' efficacy in cases of emergency. The data collection was both ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45724
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45724
ND
45724
Εναλλακτικός τίτλος
First aid seminars management: can they improve the efficiency of physical education teachers in emergency situation?
Συγγραφέας
Βασιλάκης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Ελευθέριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Στεργιούλας Απόστολος
Κωφοτόλης Νικόλαος
Τσίγκανος Γεώργιος
Αλεξόπουλος Παναγιώτης
Μπουριέλ Αγγελική - Ρόδη
Πρεζεράκος Παναγιώτης
Πανουτσόπουλος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πρώτες βοήθειες; Φυσική αγωγή; Αξιολόγηση προγραμμάτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 308, πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)