Στατιστική διερεύνηση της συμβολής και της επίδρασης των νέων τεχνολογιών στην εκμάθηση παιδιών ηλικίας 4-8 ετών και της ειδικής αγωγής

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή επικεντρώνεται στη μελέτη του πώς η διδασκαλία με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών μπορεί να συμβάλλει στην επίδοση των μαθητών έναντι της παραδοσιακής διδασκαλίας. Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι να διερευνηθεί σε ποιον βαθμό μπορούν οι Νέες Τεχνολογίες να συμβάλλουν στη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών των πολύ χαμηλών βαθμίδων εκπαίδευσης (νήπια και Α’ Δημοτικού). Επιπρόσθετα, θα διερευνηθεί η γνώμη των γονέων των μικρών μαθητών σχετικά με τη συμβολή των Νέων Τεχνολογιών, και θα αποτυπωθεί η αντίληψή τους ως προς τις θετικές και τις αρνητικές επιπτώσεις των Νέων Τεχνολογιών. Στους επιμέρους στόχους της διδακτορικής διατριβής περιλαμβάνονται η αξιολόγηση του δείκτη νοημοσύνης ανά ηλικιακή ομάδα, η διαφοροποίηση των επιδόσεων και του επιπέδου νοημοσύνης ανά φύλο και ηλικιακή ομάδα, και η ενδεχόμενη σχέση της επίδοσης των μαθητών με το μορφωτικό επίπεδο των γονέων. Στους γονείς που δέχτηκαν και συμμετείχαν στην έρευνα, διανεμήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis focuses on how teaching with the use of New Technologies can contribute to student achievement compared to traditional teaching. The purpose of the doctoral thesis is to investigate to what extent New Technologies can contribute in improving the performance of students at very low levels of education (infants and 1st grade). In addition, the opinion of parents of young students will be investigated regarding the contribution of New Technologies, and their perception of the positive and negative effects on New Technologies will be captured. The sub-objectives of the doctoral thesis include the evaluation of the intelligence index by age group, the differentiation of performance and level of intelligence by gender and age group, and the possible relationship of student achievement with the educational level of parents. A questionnaire was distributed to parents who accepted and participated in the research, with the aim to explore their opinion on the positive and n ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 4/2026)
DOI
10.12681/eadd/55467
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55467
ND
55467
Εναλλακτικός τίτλος
Statistical investigation of the contribution and the effect of new technologies on children's learning aged from 4-8 and and on special education
Συγγραφέας
Καλτσίδου, Δέσποινα (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κοινωνικών, Πολιτικών & Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσαϊρίδης Χαράλαμπος
Παπαθεοδώρου Χρίστος
Κανδυλάκη Αγάπη
Δημητριάδης Ευστάθιος
Χατζηφωτίου Σεβαστή
Κουντουράς Γεώργιος
Παπαδημητρίου Ευριπίδης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Κοινωνικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Νέες τεχνολογίες; Νοημοσύνη; Παραδοσιακή διδασκαλία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.