Μεθοδολογίες ολοκληρωμένης ανάλυσης και αξιολόγησης αστικών οδών συνύπαρξης

Περίληψη

Ο δρόμος συνύπαρξης αναφέρεται σε εκείνο το μέρος του οδικού χώρου, στο οποίο όλοι οι χρήστες του, συμπεριλαμβανομένων των πεζών, των ποδηλάτων, των οχημάτων και των ατόμων με αναπηρία, ενθαρρύνονται να τον καταλαμβάνουν νόμιμα, με ελάχιστο φυσικό ή οπτικό διαχωρισμό. Θεωρείται ως ένας δυνητικός σχεδιασμός, ο οποίος θα επιλύσει το πρόβλημα του χώρου, που αντιμετωπίζεται από πολλές πυκνές πόλεις σήμερα. Πράγματι, οι στενοί δρόμοι περιορίζουν τον διαθέσιμο χώρο για τον ασφαλή διαχωρισμό των κυκλοφοριακών ροών. Ωστόσο, στη βιβλιογραφία δεν υπάρχει κάποια μελέτη αξιολόγησης, που να εξετάζει τις άμεσες ή έμμεσες επιπτώσεις των δρόμων συνύπαρξης, λαμβάνοντας υπόψη ολόκληρο το μεταφορικό σύστημα και πολλές διαφορετικές οπτικές. Άρα, ο κύριος στόχος της έρευνας αυτής ήταν η ανάπτυξη ολοκληρωμένων μεθοδολογιών για την αξιολόγηση του δρόμου συνύπαρξης ως έννοιας σχεδιασμού για το μέλλον. Οι οπτικές που λήφθηκαν υπόψη σε αυτήν την πλήρη προσέγγιση είναι: α) δυναμική και κοινωνική αποδοχή της έννο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Shared space refers to that part of urban road space that all road users including pedestrians, cyclists, vehicles, and disabled people are encouraged and legally enabled to occupy with little physical or visual separation. It can be considered as a potential design that will solve the road space allocation problem that many dense cities face. Indeed, the narrow streets limit the available space to safely segregate traffic flows. Yet, in the literature, no assessment study attempted to explore the direct/indirect impacts of shared space considering the entire transport system and multiple perspectives of the problem. Therefore, the main objective of this research is to develop integrated methodologies to evaluate shared space as a design concept for the future. The perspectives considered in this comprehensive approach are a) concept potential and acceptability, b) road users’ traffic behavior, c) road users’ safety perceptions, d) transport system efficiency, and e) accessibility and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55344
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55344
ND
55344
Εναλλακτικός τίτλος
Methodologies for the integrated analysis and assessment of shared-space urban roads
Συγγραφέας
Τζούρας, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών - Μηχανικών Γεωπληροφορικής. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Μπακογιάννης Ευθύμιος
Καπαριάς Ιωάννης
Βλαχογιάννη Ελένη
Σπυροπούλου Ιωάννα
Νικήτας Αλέξανδρος
Γερολομίνης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Δρόμοι συνύπαρξης; Μελλοντικός αστικός δρόμος; Οδικά δίκτυα; Οδικό περιβάλλον; Συνύπαρξη; Αντιληπτή ασφάλεια; Επιλογές μετακίνησης; Μοντέλα πρακτόρων; Προσβασιμότητα; Βιωσιμότητα; Ισότητα μεταφορών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)