ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ/ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙ...: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ Η ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΣΤΙΒΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΤΗ "ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑ", ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ, ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ. ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ/ΟΧΗΜΑ, ΑΦΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΥ. Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΕΓΕΝΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΘΕΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ "ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΤΙΜΕΣ" . ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE MAIN OBJECTIVE OF THIS RESEARCH WORK IS THE EXAMINATION, WITH PERFORMANCE CRITERIA, OF THE TWO LANE RURAL ROADS IN GREECE. TWO CRITERIA ARE BEING USED; FIRST THE AVERAGE SPACE SPEED OF ALL VEHICLES, WHICH IS CONSIDERED AS ONE OF THE MOST IMPORTANT PARAMETERS OF THE SO CALLED DRIVER/VEHICLE SYSTEM, AND SECOND A ROAD SAFETY ESTIMATOR. AT A FIRST STEP, MATHEMATICAL MODELS RELATING THE AVERAGE SPEED WITH GEOMETRIC, FLOW AND OTHER CHARACTERISTICS OF THE ROAD ON THE ONE HAND AND ROAD SAFETY ON THE OTHER HAND, ARE BEING BUILT, BY USING REAL DATA COLLECTED ESPECIALLY FOR THIS EFFORT. AT A SECOND STEP THESE MODELS ARE USED TO MAKE PREDICTIONS OF THE EXPECTED AVERAGE SPEED AS WELL AS PREDICTIONS OF THE EXPECTED SAFETY LEVEL AT DIFFERENT ROAD SECTIONS. IN THIS WAY THE "PERFORMANCE" OF THESE ROAD SECTIONS CAN BE DETERMINED COMPARING THE CALCULATED EXPECTED VALUES TO SOME "CRITICAL VALUES". AT A FINAL STEP A METHODOLOGY WHICH ALLOWS FOR THE RANKING AND THE QUALITY ASSESSMENT OF THE ROAD SECTION ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1629
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1629
Εναλλακτικός τίτλος
DEVELOPMENT OF RELATIONSHIPS BETWEEN BASIC CHARACTERISTICS OF THE DRIVER/VEHICLE SYSTEM AND PARAMETERS OF ROAD SAFETY AND ROAD GEOMETRY: AN APPLICATION FOR THE RANKING AND ASSESSMENT OF THE GREEK ROAD NETWORK
Συγγραφέας
Παπαϊωάννου, Παναγιώτης Ιωάννης
Ημερομηνία
1990
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΜΗΝΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΠΑΝΤΕΛΛΑΣ ΑΝΘΙΜΟΣ
ΤΣΩΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική αξιολόγηση; Γεωμετρία; Ιεράρχηση; Οδική ασφάλεια; ΟΔΟΣ; ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΔΗΓΟΣ/ΟΧΗΜΑ; ΣΧΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ-ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ; ΣΧΕΣΗ ΦΟΡΤΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ; Ταχύτητα; ΦΟΡΤΟΙ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
249 σ., εικ.