Do Erasmus baby! Το Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ και η αδιάκοπη παραγωγή επιθυμίας για κινητικότητα και διασύνδεση

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί το ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα ERASMUS+ και η μέσω αυτού προώθηση της κινητικότητας των νέων Ευρωπαίων και της μεταξύ τους διασύνδεσης ως αναπόσπαστες αξίες του σύγχρονου «ευρωπαϊκού τρόπου ζωής». Η έρευνα διεξήχθει στα έτη 2016 με 2020 και τοποθετείται χρονικά στο απόγειο της αναγνώρισής του ως «το πιο επιτυχημένο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», αναγνώρισης η οποία εκφράστηκε εμφατικά μέσα από την καμπάνια εορτασμού των τριάντα του χρόνων το 2017. Έκτοτε, η ενίσχυση του ERASMUS+ εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ιδιαίτερα από την στιγμή που θεωρήθηκε ότι συμβάλλει δραστικά στις σύγχρονες ευρωπαϊκές προκλήσεις ως ένα εργαλείο ευρείας συναίνεσης στην υπηρεσία του αδιάκοπου έργου της ευρωπαϊκής οικοδόμησης. Αποδεχόμενη την άποψη ότι το ευρωπαϊκό πρόγραμμα αποτελεί, πράγματι, ένα από τα πιο επιτυχημένα μέσα άσκησης ευρωπαϊκής πολιτικής, απομακρύνομαι από τα επικρατέστερα ερευνητικά ερωτήματα που α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD Thesis investigates the European education programme ERASMUS+ as a means to promote youth mobility and the imperative to connect, towards the consolidation of a “European way of life”. The research was conducted in the years 2016 to 2020 at the peak of the programme’s recognition as “the most successful European programme” during its thirty years anniversary campaign in 2017. Since then, the programme’s development is still perceived as an EU top priority, since it is considered to drastically contribute to Europe’s resilience and provide consensus for further European integration.Confirming that ERASMUS+ is indeed one of the most successful European policies, this Thesis does not follow the prevailing research questions and ambiquities and instead draws attention to the large network of the programme’s stakeholders willing to take over part of the programme’s governance, through initiatives aimed towards its promotion, upscaling, defence, sustainability and support. Therefore ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53071
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53071
ND
53071
Εναλλακτικός τίτλος
ERASMUS+ as a network of European governance
Συγγραφέας
Τίγκα, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγαρουφάλη Ελένη
Παπαηλία Πηνελόπη-Σεσίλια
Αγγελίδου Αλίκη
Πετρίδης Πέτρος
Μιχαηλίδου Μάρθα
Δέλτσου Ελευθερία
Αθανασίου Αθηνά
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Κοινωνικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Erasmus+; Ήπια διακυβέρνηση; Κινητικότητα; Διασύνδεση; Ευρωπαϊκός τρόπος ζωής; Ευρωπαϊκή κοινωνία των πολιτών; Erasmus Student Network; Erasmus Generation; Εμπειρία εράσμους; Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα; Erasmus vlogs; #ErasmusAtHome
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)