Εξαρτημένες υπό αίρεση επενδυτικές αποφάσεις υπό καθεστώς αβεβαιότητας: εμπειρική διερεύνηση

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να διερευνήσει εμπειρικά προβλέψεις της θεωρίας εμπράγματων δικαιωμάτων προαίρεσης και να συμβάλει με αυτόν τον τρόπο στη σχετικά περιορισμένη εμπειρική βιβλιογραφία στον συγκεκριμένο τομέα. Η διδακτορική διατριβή αποτελείται από τρεις ανεξάρτητες μελέτες, οι οποίες εξετάζουν εμπειρικά προβλέψεις της θεωρίας εμπράγματων δικαιωμάτων προαίρεσης στα πεδία της ναυτιλίας, των συγχωνεύσεων – εξαγορών και της αγοράς ακινήτων. Η πρώτη μελέτη εξετάζει εμπειρικά τις προβλέψεις ενός θεωρητικού υποδείγματος εμπράγματων δικαιωμάτων προαίρεσης των Kavussanos and Tsekrekos (2011), οι οποίοι διατυπώνουν την απόφαση για αλλαγή της σημαίας ενός πλοίου ως ένα πρόβλημα βέλτιστης εναλλαγής και προβλέπουν ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες εγγράφουν τα πλοία τους σε ανοιχτά νηολόγια σε περιόδους υψηλής μεταβλητότητας των ναύλων, ενώ επιστρέφουν σε εθνικά νηολόγια σε περιόδους χαμηλής μεταβλητότητας. Προκειμένου να διερευνήσουμε τις προβλέψεις του προαναφερθέντος υπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this thesis is to empirically examine predictions of the real options theory and to contribute to the fairly thin empirical literature on real options models. The thesis consists of three independent essays, which empirically examine predictions of the real options theory in the fields of shipping, mergers and acquisitions, and real estate. The first essay empirically examines the predictions of a real options model proposed by Kavussanos and Tsekrekos (2011), who formulate the decision to change a vessel’s flag as an optimal switching problem, and predict that shipping companies register vessels in open registries in periods of high volatility in freight rates and return to national registers in periods of low volatility. The prediction of the aforementioned real options model is examined using a random sample of 560 bulk carriers built between 1999 and 2017. Following Luo et al. (2017), who apply duration analysis in order to study the factors affecting ship accidents, a d ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51787
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51787
ND
51787
Εναλλακτικός τίτλος
Contingent claims analysis of investment under uncertainty: an empirical investigation
Συγγραφέας
Χονδροκούκη, Μαρία (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσεκρέκος Ανδριανός
Επίσκοπος Αθανάσιος
Δράκος Κωνσταντίνος
Σπύρου Σπυρίδων
Καβουσανός Εμμανουήλ
Γεωργούτσος Δημήτριος
Λελεδάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Χρηματοοικονομικά
Λέξεις-κλειδιά
Εμπράγματα δικαιώματα; Επενδύσεις υπό καθεστώς αβεβαιότητας; Επιλογή σημαίας πλοίου; Εξαγορές ακολουθούμενες από αποεπενδύσεις; Αγορά ακινήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.