Αξιολόγηση της συνεργατικής (αμοιβαίας) μεθόδου διδασκαλίας στην αντισφαίριση σε παιδιά ηλικίας 12-15 χρονών

Περίληψη

Σκοπός της διδακτορικής διατριβής ήταν να αξιολογηθεί η Αμοιβαία Μέθοδος Διδασκαλίας (στο εξής Α.Μ.Δ.), σε βασικά χτυπήματα της αντισφαίρισης, όπως είναι το forehand, backhand και service, και συγχρόνως να διερευνηθεί κατά πόσο επηρεάζει την ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος της έρευνας συμμετείχαν 102 παιδιά ηλικίας 14-15 ετών χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία στην Αντισφαίριση. Πραγματοποιήθηκαν 12 μαθήματα για τα δύο πρώτα χτυπήματα (forehand και backhand) και στη συνέχεια 8 μαθήματα αντίστοιχα για το service σε μαθητές-τριες 6 τμημάτων της Γ΄ Γυμνασίου σε 2 διαφορετικά σχολεία. Τα μέλη του δείγματος κατανεμήθηκαν σε δύο ομάδες (Π.Ο. και Ο.Ε.). Στα τμήματα της Π.Ο. σχηματίστηκαν ζευγάρια μαθητών-τριών ακολουθώντας πιστά την διαδικασία του στυλ της Α.Μ.Δ. χρησιμοποιώντας το φύλλο κριτηρίων που σχεδιάστηκε από τον ερευνητή-εκπαιδευτικό. Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε στο στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS 24 με την χρησιμοποίηση του t-test για εξαρτημένα δείγμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the thesis was to evaluate the Reciprocal Teaching Method (hereinafter: R.T.M.) on typical tennis strokes such as forehand, backhand and service, and at the same time to investigate whether it affects the development of motor skills. In the first part of the research participated 102 children aged 14-15 with no previous experience in Tennis. There were held 12 lessons for the first two strokes (forehand and backhand) and then 8 lessons for the service to students in 6 classes of third-grade Junior High School students in 2 different schools. The sample members were assigned to two groups (E.G. and C.G.). In the experimental group pairs of students were formed, following faithfully the process of the style of R.T.M. using the criteria sheet designed by the researcher-teacher. The data were processed in the IBM SPSS 24 statistical program via t-test for dependent samples before and after the intervention with significance level (p <.05). The survey showed that participants' pe ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51695
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51695
ND
51695
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of cooperative (reciprocal) teaching method in tennis for children aged 12-15 years
Συγγραφέας
Κυριτσόπουλος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Κλεομένης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Αθαναηλίδης Ιωάννης
Μάντης Κωνσταντίνος
Διγγελίδης Νικόλαος
Μιχαλοπούλου Μαρία
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Σαλονικίδης Κωνσταντίνος
Κούλη Όλγα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Κοινωνικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική αγωγή; Φάσμα του Mosston; Μέθοδοι διδασκαλίας; Αντισφαίριση; Μαθητές- μαθήτριες Γυμνασίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.