Η σχέση αεροπορικής εταιρείας – αεροδρομίου – αρχής διαχείρισης τουριστικού προορισμού: μια στρατηγική προσέγγιση διαδικτυακού μάρκετινγκ

Περίληψη

Οι διαρθρωτικές αλλαγές στις αερομεταφορές και τον τουρισμό αφενός και η οικονομική ύφεση που ξέσπασε στην Ευρώπη στα τέλη του 2009 αφετέρου άνοιξαν το δρόμο για συλλογικές πρωτοβουλίες και συνεργασίες. Η περίπτωση του Athens Tourism Partnership αποτελεί παράδειγμα μιας τέτοιας συλλογικής πρωτοβουλίας που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελείται από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την Aegean Airlines και την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών. Ο κύριος στόχος της συνεργασίας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της ταυτότητας της πόλης και η προώθηση της ως προορισμό city break. Η συνεργασία έχει μεγάλο ερευνητικό ενδιαφέρον καθώς είναι η πρώτη φορά που ένα αεροδρόμιο, μια αεροπορική εταιρεία και μια αρχή διαχείρισης προορισμού ξεπερνούν τις συγκρούσεις που προκύπτουν από τη συναλλακτική τους σχέση και σχηματίζουν έναν συνασπισμό για να δημιουργήσουν αξία για την πόλη. Αυτή η ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The structural changes in aviation and tourism on the one hand and the economic downturn that burst out in Europe at the end of 2009 on the other paved the way for synergistic initiatives and partnerships. The case of the Athens Tourism Partnership constitutes an example of such a collaborative initiative which was launched in December of 2016 and which consists of the Athens International Airport, Aegean Airlines and the Athens Development and Destination Management Agency. The main aim of the partnership is to enhance Athens’s brand awareness and to promote Athens as a city-break destination. The partnership is of great research interest as it is the first time that an airport, an airline and a destination authority overcome the conflicts that emerge from their transactional relationship and form a coalition to create value for the city. This thesis employs mixed-methods in order to capture the way that partners worked together to build a strong brand for the city and to build an eva ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51679
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51679
ND
51679
Εναλλακτικός τίτλος
The airline – airport – tourism destination authority relationship: a strategic internet marketing approach
Συγγραφέας
Βλάσση, Ειρήνη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Ανδρικόπουλος Ανδρέας
Σταυρινούδης Θεόδωρος
Τσάρτας Πάρις
Καραχάλης Νικόλαος-Γεώργιος
Κόντης Αλέξιος-Πατάπιος
Πουλάκη Ιουλία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση προορισμών; Μάρκετινγκ προορισμών; Branding προορισμών; Αεροπορικές εταιρείες; Αεροδρόμια; Αρχές διαχείρισης προορισμού; Συναλλακτική σχέση αεροδρομίων, αεροπορικών εταιρειών και αρχών διαχείρισης προορισμού; Τουριστικό μάρκετινγκ; Ψηφιακό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.