Ρύθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο: οι επιπτώσεις των οικονομικών, χρηματοπιστωτικών, θεσμικών και νομικών παραγόντων

Περίληψη

Στόχος της διατριβής «Ρύθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο: οι επιπτώσεις των οικονομικών, χρηματοπιστωτικών, θεσμικών και νομικών παραγόντων» είναι η εστίαση στους τρόπους αξιολόγησης και ρύθμισης της ποιότητας του εκπαιδευτικού μάνατζμεντ. Αυτό το ζήτημα έχει μεγάλη σημασία για τη μελλοντική ανάπτυξη των ατόμων. Η διατριβή αυτή αποτελείται από δύο μέρη: Θεωρητικό και πρακτικό.Στο θεωρητικό μέρος, όσον αφορά τη νομοθεσία, σκοπός της κυβερνητικής παρέμβασης είναι α) η αντιμετώπιση πιθανών συνεπειών που υπερβαίνουν τα άμεσα εμπλεκόμενα μέρη, σε περιπτώσεις στις οποίες το ιδιωτικό κέρδος δεν αποτελεί καλό μέτρο κοινωνικού αντίκτυπου και β) η προώθηση καινοτομιών που ενισχύουν την ευημερία. Οι καλά σχεδιασμένες νομοθεσίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη α) τις ασυμμετρίες των πληροφοριών, δεδομένου ότι η ρυθμιστική αρχή βρίσκεται συχνά σε πληροφοριακό μειονέκτημα σε σχέση με τον ρυθμιζόμενο, β) τον ηθικό κίνδυνο, δεδομένου ότι υπάρχουν σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the thesis “Regulation of the quality of educational management in the public sector – kindergarten/school: the effects of economic, financial, institutional and legal factors” is to focus on the ways of assessing and regulating of the quality of educational management. This issue is of great importance for the future individuals to come and develop. This thesis consists of two parts: Theoretical and practical.In the theoretical part, regarding to the regulation, the purpose of government intervention is to (a) address potential consequences that go beyond the parties directly involved, in situations in which private profit is not a good measure of social impact and (b) advance welfare-enhancing innovations. Well-designed regulations should consider (a) asymmetries of information, since the regulator is often at an informational disadvantage relative to the regulated, (b) moral hazard, since there are often problems in ensuring that a regulator’s behavior is consistent with ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51250
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51250
ND
51250
Εναλλακτικός τίτλος
Regulation of the quality of educational management in the public sector - kindergarten/school: the effects of economic, financial, institutional and legal factors
Συγγραφέας
Γκαντάρα, Χρύσελπη του Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Sofia University Saint Kliment Ohridski
Εξεταστική επιτροπή
Metodieva-Gyurova Vessela
Dimitrova-Peneva Liyuboslava
Yordanova - Konakchieva Petya
Georgieva-Doncheva Julia
Georgieva-Hristova-Kotseva Reni
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διοίκηση ολικής ποιότητας; Μάνατζμεντ, Χρηματοοικονομικό; Διαχείριση ποιότητας; Εκπαίδευση
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)