Πανεπιστημιακές σπουδές και ΤΠΕ: η επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας και των εκπαιδευτικών πρακτικών των φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων

Περίληψη

Ένας από τους ρόλους της εκπαίδευσης είναι να συμβαδίζει με το κοινωνικό «γίγνεσθαι». Οφείλει να παρέχει αγωγή και μόρφωση και παράλληλα να δημιουργεί πρόσφορο έδαφος, ώστε να καλλιεργούνται ικανότητες και δεξιότητες που θα χρησιμεύσουν στον αυριανό πολίτη, ως κοινωνικό ον και ως επαγγελματία. Οι βάσεις της εκπαίδευσης τίθενται στο σχολείο και δημιουργείται το ερώτημα ποιος και πώς διδάσκει στο σημερινό σχολείο. Πόσο καλά καταρτισμένος είναι ο εκπαιδευτικός που θα μπει στη σχολική τάξη, ποιες ικανότητες και δεξιότητες έχει αναπτύξει ο ίδιος κατά την εκπαίδευσή του και πώς μπορεί ή σκοπεύει να μεταδώσει αυτά τα στοιχεία στους μαθητές και τις μαθήτριές του. Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ζούμε στην κοινωνία της γνώσης και στην κυριαρχία των ψηφιακών μέσων, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι έχουμε ανάγκη μία πιο ανοικτή και καινοτόμο εκπαίδευση, απολύτως εντεταγμένη στην ψηφιακή εποχή. Χρειάζεται οι μαθητές/τριες που φοιτούν στο σχολείο του σήμερα να εκπαιδεύονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

One of the roles of education is to correspond to the social process. It has to provide moral cultivation and knowledge and at the same time to create fertile ground, inside which, skills and competences useful to tomorrow’s citizen as a social being and professional are cultivated. The foundations of education are being established in school and the query that emerges is, who and how teaching in today’s school is. How well qualified are the teachers that teach in the classroom, what kind of skills and competences have developed themselves through their own educational process and how can they or intend to disseminate them to their pupils.Taken into consideration that we live in the era of knowledge society and domination of digital media, the need of a more inclusive and innovative educational system, fully integrated with the digital era, can be easily perceived. The pupils who study in today’s school must be trained in such a way so that they will be able to come up successfully aga ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51181
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51181
ND
51181
Εναλλακτικός τίτλος
University studies and ICT: the contribution of Information and Communication Technologies in the formation of professional identity and educational practices of students in the Faculties of Education
Études universitaires et TIC: la contribution des Technologies de l'Information et de la Communication à la formation d'identité professionnelle et pratiques éducatives des étudiants des Facultés d'Éducation
Συγγραφέας
Βέρρα, Μαριλίνα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Σταμέλος Γεώργιος
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Κυπριανός Παντελής
Νικολάου Γεώργιος
Καμαριανός Ιωάννης
Σαρακινιώτη Αντιγόνη
Καβασακάλης Άγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγικά τμήματα; Χρήση ΤΠΕ; Θεωρίες μάθησης; Ενσωμάτωση; Επαγγελματική ταυτότητα; Εκπαιδευτικές πρακτικές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)