Η βελτίωση της κατανόησης των μαθηματικών πράξεων στο Δημοτικό Σχολείο με τη χρήση των Τ.Π.Ε.

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εκπονήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κατά τη χρονική περίοδο 2012-2017. Ο τίτλος της εργασίας είναι: «Η βελτίωση της κατανόησης των μαθηματικών πράξεων στο Δημοτικό σχολείο με τη χρήση των Τ.Π.Ε.».Η επίβλεψη της εργασίας, κατά τη διάρκεια της υλοποίησης της έγινε από τον Ομότιμο Καθηγητή Μαθηματικών του Π.Τ.Δ.Ε. Αθηνών κ. Ρασσιά Ιωάννη, την Καθηγήτρια Μαθηματικών Π.Τ.Δ.Ε. Αθηνών κα. Βουδούρη Αγγελική και τον Καθηγητή Πληροφορικής του Π.Τ.Π.Ε. Κρήτης κ. Ζαράνη Νικόλαο, οι οποίοι βοήθησαν στη βελτίωσή της με τις εύστοχες παρατηρήσεις τους. Αρχικά στην εισαγωγή της διατριβής, στο Κεφάλαιο 1, αναφέρονται σκέψεις για τη διδασκαλία των Μαθηματικών με τη βοήθεια υπολογιστή και μια περιληπτική παρουσίαση όλων των κεφαλαίων. Στη συνέχεια στο Κεφάλαιο 2 παρουσιάζεται η Γενική Προβληματική της έρευνας. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στο υπόβαθρο της έρευνας, στους στόχους της μελέτης, στα ερευνητικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD dissertation carried out in the faculty of Primary Education of the National and Kapodistrian University of Athens during 2012-2017. The title of the dissertation is: «The improvement of the understanding of mathematical operations in Primary school using ICT».The aim of this thesis is to answer the question if ICT combined with Realistic Mathematics Education theory helps students of the First Grade of Primary School improve their understanding of addition and subtraction of numbers 1-10.At first, in the thesis introduction, in Chapter 1, there are thoughts concerning teaching Mathematics using ICT as well as an abstracted presentation of all chapters included in the specific thesis. Furthermore, in Chapter 2 general questioning is presented. More specifically, the research background, the aims of the study, the research questions as well as the planning of the study are mentioned and presented. There is a flashback concerning Mathematics teaching approaches in Chapter ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49358
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49358
ND
49358
Εναλλακτικός τίτλος
The improvement of the understanding of mathematical operations in Primary school using ICT
Συγγραφέας
Χαλίδας, Άγγελος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ρασσιάς Ιωάννης
Βουδούρη Αγγελική
Ζαράνης Νικόλαος
Μπαραλής Γεώργιος
Γιαλαμάς Βασίλειος
Κουτρομάνος Γεώργιος
Τσώλη Κωνσταντίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά ➨ Μαθηματικά, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ρεαλιστικά Μαθηματικά; Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικό λογισμικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)