Ανάλυση πολλαπλών κλιμάκων ανάφλεξης υδρογονανθράκων

Περίληψη

Η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη για ενέργεια σε συνδυασμό με τα περιορισμένα αποθέματα πετρελαίου, επιβάλλουν την εξονυχιστική μελέτη και το λεπτομερή σχεδιασμό των μηχανών εσωτερικής καύσης, οι οποίες έχουν και, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσουν να έχουν για τις επόμενες δεκαετίες, πολύ σημαντικό ρόλο στον τομέα των μεταφορών. Για το λόγο αυτό, η κυρίαρχη πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η αύξηση της απόδοσης των κινητήρων. Στα πλαίσια αυτού του σκοπού, γίνεται συστηματική μελέτη για τη μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου, με το σχεδιασμό των μοντέρνων κινητήρων να επιβάλει λειτουργίες σε ακραίες συνθήκες καύσης, όπως πολύ υψηλές πιέσεις, φτωχά μίγματα και χαμηλές θερμοκρασίες. Διάφορες τεχνολογικές λύσεις έχουν προταθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, με κυριότερη και σημαντικότερη ίσως, την τεχνολογία που βασίζεται στη χημική κινητική με την καύση ομογενούς μίγματος με συμπίεση (HCCI). Η συγκεκριμένη διατριβή διερευνά την ανάπτυξη μεθοδολογίας για την κατανόηση των κυρίαρχων διεργασ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The growing need for energy in conjunction with the limited oil reserves, requires thorough study and detailed design of internal combustion engines, which have and, as it turns out, will continue to have a dominant role in the transport sector for decades to come. To this end, the main challenge to be addressed is to increase engine efficiency. For this reason, systematic studies are being carried out in order to reduce fuel consumption, with the design of modern engines imposing operation in extreme combustion conditions, such as very high pressures, lean mixes and low temperatures. Various technological solutions have been proposed in this respect, the most important of which being the technology based on chemical kinetics, named Homogeneous Charge Compression Ignition (HCCI). This dissertation explores the development of a methodology for understanding the dominant processes associated with the ignition phenomena of hydrocarbon mixtures for the control of their various intrinsic ch ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47904
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47904
ND
47904
Εναλλακτικός τίτλος
Multiscale analysis of hydrocarbon ignition phenomena
Συγγραφέας
Μανιάς, Δημήτρης (Πατρώνυμο: Μηνάς)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μηχανικής
Εξεταστική επιτροπή
Γκούσης Δημήτριος
Θεοτόκογλου Ευστάθιος
Μαστοράκος Επαμεινώνδας
Καϊκτσής Λάμπρος
Καρέλλας Σωτήριος
Μπουντουβής Ανδρέας
Παπανικολάου Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση πολλαπλών κλιμάκων; Αυτανάφλεξη μεθανίου/αέρα; Αυτανάφλεξη κ-επτανίου/αέρα; Πρόσθετα καυσίμου; Κρουστική καύση; Έκρηξη; Χημική κινητική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
8, xviii, 153 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)