Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον: ανάγκες, αντιλήψεις και ο ρόλος των νέων τεχνολογιών

Περίληψη

Η διαρκής ροή των εξελίξεων στο κοινωνικοπολιτισμικό, τεχνολογικό, επιστημονικό και εκπαιδευτικό πεδίο επηρεάζει το έργο των εκπαιδευτικών της Αγγλικής γλώσσας σήμερα. Η εξέλιξη της διδασκαλίας της Αγγλικής ως μέσου παγκόσμιας επικοινωνίας, η πολυπολιτισμικότητα του σχολικού περιβάλλοντος και η τεχνολογική διείσδυση στη διδακτική πράξη καθιστούν αναγκαία την ανανέωση της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο των διαρκώς αναδυόμενων και συχνά μη προβλέψιμων αναγκών, η επαγγελματική ανάπτυξη κρίνεται καθοριστική για την αποτελεσματική εξέλιξη του διδακτικού έργου και τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ως έννοια, διαφοροποιείται από την επιμόρφωση, την «θεραπευτική» διαχείριση άμεσων αναγκών και αφορά στην διαρκή, συστηματική, μεθοδολογικά σύγχρονη και ευέλικτη ενδυνάμωση του παιδαγωγικού προφίλ των εκπαιδευτικών. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Αγγλικής γλώσσας σχετικά με το βαθμό παιδαγωγικής και διαπολιτισμικής επάρκε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The constant flow of developments in the sociocultural, technological, scientific and educational field affects the work of the English language teachers nowadays. The development of the teaching of Engish as a means of global communication, the multicuturalism of the school environment and the invasion of technology into teaching practice create the need for the update of the teachers’ professional identity. In the framework of the constantly emerging and frequently unpredictable needs, professional development is considered vital for the effective evolution of the teaching work and the eventual improvement of the educational process. As a conept, professional development differentiates itself from training, the «healing» management of immediate needs, as it refers to the constant, systematic, methodologically updated and flexible empowerment of the teachers’ profile. The present study investigates the beliefs of the teachers of English regarding the degree of the pedagogical and in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46787
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46787
ND
46787
Εναλλακτικός τίτλος
The professional development of the teachers of english in the contemporary multicultural environment: perceptions, needs and the role of new technologies
Συγγραφέας
Κοταδάκη, Μαριάνθη (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Σπινθουράκη Ιουλία - Αθηνά
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Σηφάκης Νικόλαος
Νικολάου Γεώργιος
Καμαριανός Ιωάννης
Καραλής Αθανάσιος
Καρράς Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματική ανάπτυξη; Εκπαιδευτικοί; Αγγλική γλώσσα; Πολυπολιτισμικότητα; Νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 352 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)