Εξαγωγή δομής και χαρακτηριστικών δικτύων μεταφοράς από μη-συστηματικά ίχνη

Περίληψη

Οι τεχνολογίες εντοπισμού θέσης που συναντώνται σε εφαρμογές έξυπνων κινητών, πραγματικού χρόνου πλοήγησης ή διαχείρισης στόλου οχημάτων, όχι μόνο επιτρέπουν την παροχή μιας σημαντικής και συστηματικής πηγής δεδομένων παρακολούθησης που δίνει τη δυνατότητα να αντλήσει κανείς πληροφορία σχετικά με οδικά και μεταφορικά δίκτυα εν γένει, αλλά εισάγουν επίσης ένα πλήθος ανοιχτών ερευνητικών προκλήσεων σε σχέση με την αξιοποίηση τέτοιων πλούσιων δεδομένων. Στη βιβλιογραφία έχουν προταθεί ορισμένες μέθοδοι, ως μέθοδοι αυτόματης παραγωγής χαρτών, αλλά δεν έχουν μελετηθεί επαρκώς τα προβλήματα που απορρέουν από μεγάλης κλίμακας δεδομένα και γενικευμένης γεωμετρίας οδικά δίκτυα. Έτσι, προκύπτουν νέες τάσεις που δίνουν έμφαση στην ανάγκη για βελτιστοποιημένους αλγορίθμους αυτόματης εξαγωγής χαρτών για την παροχή εφαρμογών και υλοποιήσεων που θα είναι εύρωστες ως προς τον όγκο και την ποιότητα των δεδομένων και θα επιτρέπουν ενημερώσεις σχετικά με τη γεωμετρία και τη συνδεσιμότητα των οδικών δικτύ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The commoditization of tracking technology, e.g., smart-phone applications involving check-ins, real-time navigation applications, fleet management, etc., provides us with a wealth of tracking data that, when utilized properly, will allow us to derive road and transportation networks. The research challenges in the form of map inference methods have been addressed to a limited extent in literature. Existing methods are characterized by limited geographical scope, small-scale tracking datasets, and unconvincing map construction results. Thus, sophisticated map inference algorithms are needed to improve over the current shortcomings and provide methods that can also be used in a practical setting.The present thesis contributes to this knowledge by proposing automatic transportation map inference algorithms for the simpler case of road networks, and the more complex case of semantically more expressive multimodal networks-of-interest. As a result of our study of automatic road network inf ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41510
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41510
ND
41510
Εναλλακτικός τίτλος
Inference of transportation networks from sparse tracking data
Συγγραφέας
Καραγιώργου, Σοφία (Πατρώνυμο: Λουκάς)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Τοπογραφίας
Εξεταστική επιτροπή
Βεσκούσης Βασίλειος
Κορακίτης Ρομύλος
Σελλής Τιμολέων
Pfoser Dieter
Τσούλος Λύσανδρος
Νάκος Βύρων
Δεληκαράογλου Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Φυσικές ΕπιστήμεςΓεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Δίκτυα μεταφοράς; Χωρικές βάσεις δεδομένων; Δεδομένα καταγραφής κίνησης; Αυτόματη παραγωγή χαρτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xv, 117 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)