Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης των δασκάλων στα μαθηματικά

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά μια κοινότητα πρακτικής/διερεύνησης, ως μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα Μαθηματικά. Η σύσταση της κοινότητας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας, που ξεκίνησε στα τέλη του ακαδημαϊκού έτους 2009-2010 και αναπτύσσεται τα τελευταία τέσσερα έτη. Τα χρόνια αυτά πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από δράσεις, που συνέβαλαν στη συγκρότηση μιας κοινότητας, ενός διακριτού κόσμου με τους δικούς του τρόπους ‘πράττειν, ομιλείν και σκέπτεσθαι’, τις δικές του δραστηριότητες και ενδιαφέροντα, τη δική του αντίληψη για ζητήματα, που αφορούν στη διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών, το δικό του λόγο (discourse). Το δυναμικό αυτό περιβάλλον επέτρεψε την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αλλά και της διδασκαλίας των μαθηματικών και οδήγησε στην εξέλιξη κρίσιμων πτυχών της διδακτικής πράξης των εκπαιδευτικών. Η διατριβή διαρθρώνεται σε έξι επιμέρους κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο, που αποτελεί το θεωρητικό μέρος της μελέτης, γίνεται μία βι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation thesis studies a community of practice/inquiry as a form of teachers’ professional development in Mathematics. The composition of the community was a part of an initiative that began in 2009-2010 and has been developing for the last four years. During these years, a series of actions were carried out, which contributed to the establishment of a community, a distinctive world with its own ways of “doing, talking and thinking”, its own activities and interests, its own perception for issues relating to the teaching and learning of mathematics, its own discourse. This dynamic environment has enabled the development of teachers and led to the development of critical aspects of teachers’ teaching process. The thesis under discussion is structured in six sections: In the first chapter, there is a literature review of issues relating to planning initiatives for the professional development of mathematics teachers. The concept of community of practice/inquiry is defined and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40921
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40921
ND
40921
Εναλλακτικός τίτλος
Design and implementation of a teachers’ professional development program in mathematics
Συγγραφέας
Νίκα, Στέλλα του Δημήτριος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Κολέζα Ευγενία
Πόταρη Δέσποινα
Σταθοπούλου Χαρούλα
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Σακονίδης Χαράλαμπος
Χασάπης Δημήτριος
Χρονάκη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματική ανάπτυξη; Μαθηματικά; Διδακτική μαθηματικών; Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 442 σ., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)