 | |
 | 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75);
">
Περίληψη
 | |
Η παρούσα έρευνα τοποθετείται υπό τη γενική ερευνητική περιοχή της Λήψης Αποφάσεων με βάση Δεδομένα για τη Σχολική Ηγεσία σε τεχνολογικά-υποστηριζόμενα σχολικά περιβάλλοντα. Το γενικό Ερευνητικό Πρόβλημα αφορά σε κριτική ανάλυση και εστιασμένες προεκτάσεις (α) της υπάρχουσας εννοιολογικής περιγραφής/μοντελοποίησης και (β) των υπαρχόντων πρακτικών σχετικά με τη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα στις σχολικές μονάδες, και διερευνά το πως η περιοχή της Αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις πρακτικές. Για να προσεγγίσει την επίλυση του Ερευνητικού Ερωτήματος, η έρευνα το διαιρεί σε μια σειρά από Ερευνητικές Θεματικές που συνολικά στοχεύουν να ορίσουν ή/και μοντελοποιήσουν σαφώς τις παραμέτρους του Προβλήματος ώστε να οδηγήσουν στην πρόταση νέων μεθόδων ή/και εργαλείων προς αντιμετώπισή του. Συγκεκριμένα, οι Ερευνητικές Θεματικές αναδεικνύουν και επιχειρούν να καλύψουν την ανάγκη για (α) πιο ολιστικά εννοιολογικά πλαίσια ορισμού και μοντελοποίησης των σχολικ ...
Η παρούσα έρευνα τοποθετείται υπό τη γενική ερευνητική περιοχή της Λήψης Αποφάσεων με βάση Δεδομένα για τη Σχολική Ηγεσία σε τεχνολογικά-υποστηριζόμενα σχολικά περιβάλλοντα. Το γενικό Ερευνητικό Πρόβλημα αφορά σε κριτική ανάλυση και εστιασμένες προεκτάσεις (α) της υπάρχουσας εννοιολογικής περιγραφής/μοντελοποίησης και (β) των υπαρχόντων πρακτικών σχετικά με τη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα στις σχολικές μονάδες, και διερευνά το πως η περιοχή της Αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις πρακτικές. Για να προσεγγίσει την επίλυση του Ερευνητικού Ερωτήματος, η έρευνα το διαιρεί σε μια σειρά από Ερευνητικές Θεματικές που συνολικά στοχεύουν να ορίσουν ή/και μοντελοποιήσουν σαφώς τις παραμέτρους του Προβλήματος ώστε να οδηγήσουν στην πρόταση νέων μεθόδων ή/και εργαλείων προς αντιμετώπισή του. Συγκεκριμένα, οι Ερευνητικές Θεματικές αναδεικνύουν και επιχειρούν να καλύψουν την ανάγκη για (α) πιο ολιστικά εννοιολογικά πλαίσια ορισμού και μοντελοποίησης των σχολικών μονάδων ως ‘πολύπλοκους’ οργανισμούς, οι οποίοι έχουν το δικό τους επίπεδο ικανότητας (ειδικότερα, ψηφιακής), (β) μια πληρέστερη κατανόηση των καθηκόντων τα οποία οι ηγέτες σχολικών μονάδων καλούνται να επιτελέσουν εντός αυτών των πολύπλοκων οργανισμών, (γ) τον τρόπο που υπάρχοντα πλαίσια και συστήματα Αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων μπορούν να υποστηρίξουν τους ηγέτες σχολικών μονάδων να επιτελέσουν αποδοτικά αυτά τα καθήκοντα, αλλά και πως αυτά τα πλαίσια και συστήματα μπορούν να ενισχυθούν για να προσφέρουν πιο ολιστική υποστήριξη και (δ) την πρόταση νέων μεθόδων με τις οποίες η Αναλυτική εκπαιδευτικών δεδομένων μπορεί να αξιοποιηθεί για να υποστηρίξει συγκεκριμένα καθήκοντα ηγετών, ήτοι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς σχολείων να λάβουν πιο εστιασμένες αποφάσεις όταν σχεδιάζουν τη διδακτική πρακτική τους (π.χ., σχέδια μαθήματος ή εκπαιδευτικά σενάρια) μέσω της επιλογής εκπαιδευτικών πόρων και εργαλείων που είναι κατάλληλα για αυτούς, με βάση κριτήρια ψηφιακής ικανότητας
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This work is placed within the overarching research field of data-driven decision making for school leadership within ICT-supported school environments. The main Research Problem relates to providing a critical analysis and targeted enhancements of (a) the conceptualization / modelling and (b) existing practices, of data-driven decision making in schools and how educational data analytics methods and tools can support such practices. To approach the Research Problem, this work divided it in a set of Research Areas, which aim to define and/or model each parameter of the Problem, so as to propose methods and/or tools to address it. More specifically, this work stresses and attempts to address the need for (a) more holistic frameworks to conceptualize and model schools as ‘complex’ organizations having their own level of competence and hosting an ecosystem of inter-relating actors, (b) a better understanding of the specific tasks that school leaders are expected to perform within these co ...
This work is placed within the overarching research field of data-driven decision making for school leadership within ICT-supported school environments. The main Research Problem relates to providing a critical analysis and targeted enhancements of (a) the conceptualization / modelling and (b) existing practices, of data-driven decision making in schools and how educational data analytics methods and tools can support such practices. To approach the Research Problem, this work divided it in a set of Research Areas, which aim to define and/or model each parameter of the Problem, so as to propose methods and/or tools to address it. More specifically, this work stresses and attempts to address the need for (a) more holistic frameworks to conceptualize and model schools as ‘complex’ organizations having their own level of competence and hosting an ecosystem of inter-relating actors, (b) a better understanding of the specific tasks that school leaders are expected to perform within these complex ecosystems, (c) how educational data Analytics methods and tools can scaffold school leaders to effectively engage in these tasks and how these methods and tools could be enhanced to provide more holistic support and (d) introducing novel ways that data Analytics decision-support methods can be utilized to facilitate specific school leadership tasks, i.e., help school teachers to make more informed decisions when creating their teaching designs (e.g., lesson plans or educational scenarios) by selecting resources and tools based on competence-related criteria.
περισσότερα
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)
λιγότερα
περισσότερα
|