Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.), του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ.) και του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας

Περίληψη

Η αποτελεσματική εφαρμογή της καινοτόμου και θεωρητικά τεκμηριωμένης διαθεματικής προσέγγισης στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση, αναμένεται να οδηγήσει στη μεγιστοποίηση της μαθησιακής επιτυχίας.Στη βάση αυτή, αναγνωρίζεται , η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαθεματικότητας στο Ελληνικό σχολείο, ως εκ τούτου, κατά την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας που διανύουμε πραγματοποιήθηκε το εγχείρημα της εκπόνησης του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και των συνακόλουθων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ) για όλα τα μαθήματα και όλες τις τάξεις της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο ενός πρωτότυπου, συνδυαστικού μοντέλου διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης, καθώς και της συγγραφής του σχετικού έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού. Στην παρούσα διδακτορική εργασία πραγματοποιείται η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας τόσο των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και των βιβλίων όσο και της διαθεματικής διδασκαλίας συγκεκριμένου μαθήματος, προκειμένου να διερευνηθεί η υπόθεση ότι με τα κατάλληλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During the first decade of the millennium, a reform of the Compulsory School Curricula in Greece took place by the then named Hellenic Pedagogical Institute-HPI (now changed to Education Policy Institute). The production of the so called Unified Cross-Curricular Framework (DEPPS), the subsequent curricula for all subjects and all classes of Compulsory Education as well as the relevant printed and electronic educational material, was designed on the basis of the Cross-Thematic Approach (CTA) (Diathematikotita, in Greek). The main principles included in the aforementioned texts were inspired by CTA as regards to the content of learning, its teaching, learning, and assessment. It was argued by the major actor of this reform, the then President of the HPI as well as by other relevant researchers, that CTA could be theoretically supported in terms of pupil’s effective learning and that it could lead tothe maximization of School’s success. This reality in the Greek CE was especially fascinat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39464
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39464
ND
39464
Εναλλακτικός τίτλος
The evaluation of the effectiveness of the Unified Cross-Curricular Framework (DEPPS), the Compulsory School Curricula and the new educational printed material for the subject of Home Economics
Συγγραφέας
Βαρδάλου, Ελένη (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καρατζιά-Σταυλιώτη Ελένη
Σπινθουράκη Ιουλία-Αθηνά
Κωνσταντίνου Χαράλαμπος
Μπάκας Θωμάς
Λαμπρόπουλος Χαρίλαος
Καμαριανός Ιωάννης
Ασημάκη-Δημακοπούλου Άννυ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση; Αποτελεσματικότητα; ΔΕΠΠΣ; ΑΠΣ; Νέο εκπαιδευτικό υλικό; Οικιακή οικονομία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
497 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)