Η εικόνα ως πηγή επικοινωνίας και μέσο διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η πρόοδος της τεχνογνωσίας οδήγησαν τους ανθρώπους στην επινόηση τρόπων κατασκευής και χρησιμοποίησης μέσων, με τα οποία έκαναν την επικοινωνία τους αμεσότερη και αποτελεσματικότερη. Η επικοινωνία επιτυγχάνεται με την αποστολή και λήψη μηνυμάτων. Τα μηνύματα αυτά είναι άλλοτε οπτικά, άλλοτε ακουστικά ή, και συχνότερα, ένας συνδυασμός των παραπάνω. Η οπτική επικοινωνία θεωρείται, ίσως, η δυνατότερη μορφή επικοινωνίας. Κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν, διαβλέπουμε την αρχέγονη ανάγκη των ανθρώπων να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσω των εικόνων. Η εικονογράφηση αποτέλεσε το αρχαιότερο μέσο επικοινωνίας. Με το πέρασμα των χρόνων η εικόνα και οι τρόποι προβολής της εξελίχθηκαν σημαντικά με αποτέλεσμα σήμερα να μιλάμε για μία ολόκληρη επιστήμη που διαβλέπει σε έναν και μόνο στόχο: να καλλιεργήσει την αμοιβαία επαφή ανάμεσα στον πομπό και το δέκτη, κάνοντας τον δεύτερο περισσότερο δεκτικό και «ανοιχτό» στις πληροφορίες και τα νοήματα που αυτή προσπαθεί να εισαγ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The development of technology and advances in technical know-how have led people to devise ways of constructing and utilizing mediums through which communication is more direct and effective. Communication is achieved through the exchange of messages. These messages are sometimes visual, other times acoustic or, more often, a combination of the above. Visual communication is considered perhaps the strongest form of communication. Looking back in time, we can discern the primal human need to communicate amongst themselves through images. Illustration was the most ancient means of communication. Over the years the image and the ways by which it is projected evolved significantly and as a result, today we can talk about an entire science that looks towards a single goal: fostering mutual contact between the transmitter and receiver, making the second more receptive and «open» to the information and meanings that it is trying to introduce. The field of education and letters was never «indi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39173
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39173
ND
39173
Εναλλακτικός τίτλος
The image as source communication and teaching aid at the primary and secondary education
Συγγραφέας
Φουτσιτζή, Αρχοντία (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Φωκιάλη Περσεφόνη
Βιτσιλάκη Χρυσή
Ταρατόρη Ελένη
Χατζηδήμου Δημήτριος
Σταμάτης Παναγιώτης
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Στραβάκου Πελαγία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτικά μέσα; Εικόνες; Αναπαράσταση με εικόνες; Οπτική επικοινωνία; Οπτικό μήνυμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
210 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)