Διαμόρφωση μικροοικονομικών πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: η περίπτωση της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα στοχεύει στο να εκτιμήσει τον τρόπο ανάπτυξης των στρατηγικών των ευρωπαϊκών Ναυτιλιακών Ομάδων Συμφερόντων (ΝΟΣ) στα πλαίσια της Πολιτικής Θαλάσσιων Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής..Το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο κινήθηκε αυτή η μελέτη ήταν αυτό της μελέτης στρατηγικών/τακτικών των Ευρωπαϊκών Ομάδων Συμφερόντων, σε ένα πολύ-επίπεδο σύστημα διακυβέρνησης με θεσμικά όργανα τα οποία αποβλέπουν στη μεγιστοποίηση της δυναμικής τους εντός αυτού του συστήματος. Σε ένα τέτοιο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον ορθολογικοί δρώντες όπως οι ομάδες συμφερόντων, αφού βάσει της ευρωπαϊκής πολιτικής θεωρίας, δεν μπορούν να αλλάξουν τους κανόνες με τους οποίους δραστηριοποιούνται, θα μεταβάλλουν τις στρατηγικές τους. Στρατηγικές οι οποίες διακρίνονται, σε εξωστρεφή και εσωστρεφή χαρακτήρα, ή αλλιώς εξωτερικής και εσωτερικής στόχευσης. Τα ερευνητικά αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι οι ΝΟΣ χρησιμοποιούν συνήθως ένα συνδυασμό στρατηγικών με εσω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study aims to assess how strategies of European Maritime Interest Groups (NOS)develop within the Policy of European Union maritime transport and in particular the European Port Policy .The theoretical framework which this study was based was that the examination of strategies of the European Interest Groups, within a multi-level governance system with institutions that seek to maximize their potential. In such a political and economic environment rational actors such as interest groups, since under European political theory, cannot change the rules under which they operate, will alter their strategies. Strategies are distinguished in extroverted and introverted character, or else external and internal target.The research results reveal that NOS usually use a combination of strategies introvert and extrovert character. Their strategic options and strategic planning (policy tools) are largely determined by particular / specific features of the EU institutional framework within whic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38918
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38918
ND
38918
Εναλλακτικός τίτλος
Shaping of microeconomic politics of the European Union: the case of the European Port Policy
Συγγραφέας
Τσιώτσης, Γεώργιος-Σπυρίδων (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Πάλλης Αθανάσιος
Συριόπουλος Θεόδωρος
Λεκάκου Μαρία
Θεοδωρόπουλος Σωτήριος
Παρδάλη Αγγελική
Χλωμούδης Κωνσταντίνος
Θανοπούλου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΠολιτικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκή Λιμενική Πολιτική; Ναυτιλιακές Ομάδες Συμφερόντων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
366 σ., πιν., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)