Εμπειρία χρήστη με φορητά υπολογιστικά τεχνουργήματα: συναισθηματικές ιδιότητες των ταμπλετών και ο ρόλος τους στην απόδοση νοήματος

Περίληψη

Παραδοσιακά, τα υπολογιστικά τεχνουργήµατα εξετάζονταν ως εργαλεία για την επιτυχέστερη καιακριβέστερη ολοκλήρωση εργασιοκεντρικών δραστηριοτήτων. Κατά συνέπεια, η µέχρι σήµεραβιβλιογραφία εστιάζει πρωτίστως στην διερεύνηση ωφελιµιστικών παραγόντων. Όµως, τα τελευταίαχρόνια, η τεχνολογία έχει ξεπεράσει τα όρια του εργασιακού περιβάλλοντος κι έχει εισχωρήσει στοπροσωπικό περιβάλλον, κατακτώντας µια θέση στην καθηµερινότητά µας. Ταυτόγχρονα, οιτεχνολογικές εξελίξεις έχουν επιτρέψει την δηµιουργία πολλών υπολογιστικών τεχνουργηµάτων, καιτα οποία ανταγωνίζονται αναµεταξύ τους για την προσοχή του καταναλωτή. Έτσι, οι σχεδιαστέςυποχρεούνται πια να σχεδιάζουν προϊόντα πληροφορικής τα οποία θα προσφέρουν ξεχωριστέςεµπειρίες και θα εντυπωσιάζουν τους χρήστες, ώστε να είναι ανταγωνιστικά.Με αυτά ως δεδοµένα, η παρούσα διδακτορική διατριβή υιοθετεί την ερµηνευτική προσέγγιση ώστενα διερευνήσει την εµπειρία των χρηστών µε την ταµπλέτα, µία φορητή συσκευή µε τεχνολογία αφήςκαι η οποία σχετικά πρόσφ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traditionally, IT artefacts have been examined as instruments for the successful and accuratecompletion of work-related tasks. As such, extant literature has focused primarily on utilitarianrelatedfactors. Yet, over the recent years, technology has moved beyond the work environment andpenetrated that of the user’s personal everyday life. At the same time, technological advances havemade possible the launch of numerous IT artefacts, vying for the consumer’s attention. As a result,designers are required to offer distinct experiences and fascinate users, in order to be successfulagainst the competition. Specifically, it has been argued that, users may adopt and remain engagedwith an IT artefact simply because they find the interaction and the artefact itself irresistible(Overbeeke, Djajadiningrat, Hummels, Wensveen, & Frens, 2005a).Therefore, the shift in the use context, together with the need to create attractive IT artefacts explains,to a certain extent, the ever-growing interest on th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37306
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37306
ND
37306
Εναλλακτικός τίτλος
User experience with portable IT artefacts: affective attributer of tablets and their role in sensemaking
Συγγραφέας
Ζαμάνη, Ευπραξία του Δημήτριος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γιαγλής Γεώργιος
Πουλούδη Αθανασία
Wareham Jonathan
Δουκίδης Γεώργιος
Κουρουθανάσης Παναγιώτης
Λεκάκος Γεώργιος
Βλαχοπούλου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Εμπειρία χρήσης; Αξιολόγηση εμπειρίας χρήσης; Ταμπλέτες; Απόδοση νοήματος; Αισθητική; Συναισθήματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
176 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)