Αναλυτική έρευνα επί της δυνατότητας αξιοποίησης ελκυστήρων προς βελτίωση της αντισεισμικής ασφάλειας υφισταμένων και νέων κατασκευών

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες, για την αντισεισμική προστασία των έργων και κυρίως των γεφυρών εφαρμόζονται ευρέως τα διάφορα συστήματα σεισμικής μόνωσης. Ωστόσο, η αξιοποίηση αυτών των μέσων (εφέδρανα και αποσβεστήρες) δημιούργησε σκεπτικισμό και αμφισβήτηση της αποτελεσματικότητάς τους, που πηγάζουν, πρώτον, από την αμφιβολία της ετοιμότητας των συστημάτων ως ανομοιογενή ως προς το κυρίως φέρον σύστημα εξαρτήματα και, δεύτερον, από το υψηλό τους κόστος προμήθειας, συντήρησης και αντικατάστασης. Για τους λόγους αυτούς, είναι ανάγκη να ερευνηθούν εναλλακτικοί τρόποι κάλυψης των σεισμικών απαιτήσεων, ώστε να αρθούν τα περιγραφέντα μειονεκτήματα. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η πρόταση και τεκμηρίωση ενός εναλλακτικού μηχανισμού σεισμικής ανάσχεσης για τη μείωση των σεισμικών μετακινήσεων και ενταυτώ των καταπονήσεων των κατασκευών με απώτερο στόχο την ανακούφιση των κύριων αποδεκτών του σεισμικού πλήγματος, όπως είναι τα μεσόβαθρα των γεφυρών. Ο προτεινόμενος μηχανισμός για τη μελ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the last decades, seismic isolation has been widely applied for the antiseismic protection of structures. However, the use of such means (bearings and dampers) has raised concerns regarding their effectiveness due to the fact that, firstly, they have questionable readiness for contributing to the seismic response because of the lack of homogeneity with the main bridge structural system, and, secondly, they are costly regarding supplement, maintenance and replacement. Hence, it is necessary to study alternative methods for satisfying the seismic requirements and for weighing the aforementioned issues. The subject of the present thesis is the suggestion and justification of an alternative seismic restraining mechanism for the reduction of seismic movements and forces of structures with the aim to decrease seismic demand on the main bridge structural members, such as the piers. Regarding the design of bridges, the suggested mechanism can transfer part of the seismic action to the abutm ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35654
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35654
ND
35654
Εναλλακτικός τίτλος
Analytical study on the use of ties for the improvement of anti - seismic safety of existing and new structures
Συγγραφέας
Μαρκογιαννάκη, Όλγα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Κατασκευών Οπλισμένου Σκυροδέματος και Φέρουσας Τοιχοποιΐας
Εξεταστική επιτροπή
Τέγος I.
Στυλιανίδης K.
Σέξτος A.
Ιγνατάκης X.
Πανοσκάλτσης B.
Θερμού Γ.
Παπανικολάου Β.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ελκυστήρας; Αντισεισμικός σχεδιασμός; Αντισεισμική ενίσχυση; Ανάσχεση Μετακινήσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xliv, 554 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)