ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Περίληψη

Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1) Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΩ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. 2) ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. 3) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ. 4) Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. 5) ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THE RESEARCH WAS TO INVESTIGATE THE USEFULNESS OF COMPUTERS AS AN INSTRUCTIONAL TOOL IN TRIGONOMETRY OF THE 9TH GRADE. THE RESULTS OF THE RESEARCHWERE THE FOLLOWING: 1) STUDENT'S ACHIEVEMENT, WHO WERE TAUGHT TRIGONOMETRY WITH COMPUTERS (C.A.I.), WAS BETTER THAN THE ACHIEVEMENT OF THE STUDENTS WHO WERE TAUGHT TRIGONOMETRY BY THE TRADITIONAL WAY. 2) THERE WAS UNIFORMITY IN THE ACHIEVEMENT OF BOYS AND GIRLS, BOTH IN THE EXPERIMENTAL GROUP AND THE CONTROL GROUP. 3) THERE WAS NOT ANY DIFFERENCE IN THE ACHIEVEMENT BETWEEN BOYS AND GIRLS IN TRIGONOMETRY. 4) THE ATTITUDE OF PUPILS AS REGARDS THEIR SATISFACTION FROM MATHEMATICS AND THE USEFULNESS OF MATHEMATICS WAS SIGNIFICANTLY CHANGED IN THE EXPERIMENTAL GROUP. 5) THERE IS NOT ANY COLLERATION BETWEEN THE LEARNING STYLE OF PUPILS AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION (C.A.I.).

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3516
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3516
ND
3516
Εναλλακτικός τίτλος
MASTERY LEARNING IN TRIGONOMETRY WITH THE USE OF COMPUTERS (C.A.I.)
Συγγραφέας
Μαυρίδου, Αναστασία
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΔΑΝΑΣΣΗΣ-ΑΦΕΝΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΦΙΛΟΚΥΠΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΠΑΓΑΝΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΡΗΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΑΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΓΟΡΙΑ-ΚΟΡΙΤΣΙΑ; Γνωστικό μοντέλο; ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ; Ηλεκτρονικός υπολογιστής; ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ; ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ; Τριγωνομετρία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
244 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)