ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Περίληψη

Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1) Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΩ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. 2) ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. 3) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ. 4) Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. 5) ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Ίδρυμα