Η συνεργασία ανάμεσα στα στελέχη εκπαίδευσης: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Περίληψη

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και εμπειρική μελέτη είναι η συνεργασία των στελεχών εκπαίδευσης και ειδικότερα των σχολικών συμβούλων και των διευθυντών εκπαίδευσης των δύο σχολικών βαθμίδων. Βασικός σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί σε ποιον βαθμό υφίσταται η συνεργασία ανάμεσα στους διευθυντές εκπαίδευσης και τους σχολικούς συμβούλους και αν και κατά πόσο συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της εμπειρικής διερεύνησης του θέματος διεξήχθησαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με δώδεκα σχολικούς συμβούλους και δεκατρείς διευθυντές εκπαίδευσης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) από τους Νομούς Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας, Δράμας και Θεσσαλονίκης. Έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι απόψεις αυτών των στελεχών εκπαίδευσης ως προς τη μεταξύ τους συνεργασία και να διαφανεί η επικρατούσα κατάσταση αναφορικά με το υπό συζήτηση αντικείμενο, να εντοπιστούν οι λόγοι που τους ωθούν στη συνεργασία ή τους αποτρέπουν από αυτήν, οι παράγοντες που ευνοούν ή ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The topic which the present theoretical and practical study deals with is the collaboration between the educational staff, particularly school advisors and educational directors of both school levels, that is primary and secondary schools. The main purpose of this study was to research to what extent the collaboration between educational directors and school advisors exists and if so to what extent this contributes to the qualitative upgrade of education. Within the framework of the practical study of the topic, semi-structured interviews were conducted with twelve school advisors and thirteen educational directors (primary and secondary schools) from the prefectures of Evros, Rodopi, Xanthi, Kavala, Drama and Thessaloniki. Efforts were made in order to research the views of this educational staff concerning the collaboration among them and to reveal the existing situation in reference to the object in question, to detect the reasons which impel them to collaborate or deter them from i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34882
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34882
ND
34882
Εναλλακτικός τίτλος
The cooperation between the educational executives: theoretical analysis and empirical investigation
Συγγραφέας
Ναθαναήλ, Πασχαλία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Χατζηδήμου Δημήτριος
Μαυροσκούφης Δημήτριος
Μπονίδης Κυριάκος
Μπίκος Κωνσταντίνος
Ταρατόρη Ελένη
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Στραβάκου Πελαγία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συνεργασία; Σχολικός σύμβουλος; Διευθυντής εκπαίδευσης; Στελέχη εκπαίδευσης; Διοίκηση εκπαίδευσης; Παιδαγωγική καθοδήγηση; Ολική ποιότητα, Αρχές διοίκησης; Εκπαιδευτική πολιτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
273 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)