Η επίδραση της ποιότητας υπηρεσιών στη διατήρηση συμμετεχόντων στα προγράμματα άθλησης για όλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης

Περίληψη

Έρευνες στον ευρύτερο τομέα των επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι οι αντιλήψεις των πελατών για την ποιότητα των υπηρεσιών, την ικανοποίηση και την αφοσίωση διαφέρουν ανάλογα με τα στάδια της κατανάλωσης τους. Η έρευνα που ακολουθεί επικεντρώνεται στο χώρο της αθλητικής διοίκησης και συγκεκριμένα εστιάζει στα Δημοτικά Αθλητικά Κέντρα (ΔΑΚ), πραγματοποιώντας μια διαχρονική μελέτη με ενδιάμεση εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος. Σκοπός της ήταν η διερεύνηση και η αξιολόγηση των διαστάσεων της ποιότητας των υπηρεσιών, της συνολικής ποιότητας των υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ασκούμενων έπειτα από την εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος χρονικής διάρκειας 6 μηνών, καθώς και ο προσδιορισμός της δυναμικής σχέσης μεταξύ των παραπάνω παραγόντων σε ασκούμενους διαφορετικού επιπέδου εμπειρίας. Συνολικά συμμετείχαν 1.179 ασκούμενοι των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους (ΑγΟ) δύο γειτονικών Δήμων του Ν. Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η εφαρμογή παρεμβατικού προγρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Research in the broader business field argues that customers’ perceptions of service quality, satisfaction and loyalty vary depending on the consumption stage. The present study focuses on the field of sport management and more specifically on Municipal Sport Centers (MSCs), carrying out a diachronic investigation with the implementation of an intervention program. The purpose of this study was to examine and assess the dimensions of service quality, overall service quality, and participants’ satisfaction and loyalty after the implementation of a six-month intervention program, as well as to define the dynamic interaction among the aforementioned factors when considering participants with different levels of experience. In total, there were 1,179 participants from the Sport for All (SfA) programs offered by two adjacent Municipalities of the Prefecture of Thessaloniki, Greece. The findings of the study indicate that the implementation of an intervention program during a six-month perio ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35105
ND
35105
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of service quality in maintaining participants in sport for all programs of local government
Συγγραφέας
Αβουρδιάδου, Σεβαστία Δημήτριος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λάϊος Αθανάσιος
Κώστα Γεώργιος
Τσίτσκαρη Ευστρατία
Γαργαλιάνος Δημήτριος
Τζέτζης Γεώργιος
Ματσούκα Ουρανία
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Ικανοποίηση; Αφοσίωση; Άθληση για Όλους (ΑγΟ); Παρεμβατικό πρόγραμμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 165 σ., πιν., χαρτ., σχημ., ευρ.