ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ  ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟ-ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧ...

Περίληψη

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ "ΑΜΕΣΗΣ", "ΕΜΜΕΣΗΣ", "ΜΕΙΚΤΗΣ" ΚΑΙ "ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ" ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟ-ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ, ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΥΤΟ- ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ 130 ΜΑΘΗΤΕΣ (67 ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ 63 ΚΟΡΙΤΣΙΑ) ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ, ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΟΥ ΑΘΗΝΩΝ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ "CHEFFERS ADAPTATION OF FLANDERS INTERACTION ANALYSIS SYSTEM" (CAFIAS) (CHEFFERS, 1972) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΑΛΜΑΤΟΣ, ΡΙΨΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΝΟΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PURPOSE OF THIS STUDY WAS TO EXAMINE THE EFFECTS OF FOUR TEACHING METHODS ON SEVERAL MEASURES OF MOTOR SKILL, SELF-CONCEPT, AND SOCIAL ATTITUDES OF 130 FIFTH GRADE CHILDREN (67 BOYS, 63 GIRLS), WHO WERE RANDOMLY CHOSEN FROM FIVE ELEMENTARY SCHOOLS IN ONE AREA. TEACHING METHODS WERE SYSTEMATICALLY APPLIED FOR 60 TEACHING DAYS (20 WEEKS). MEASUREMENTS WERE ASSESSED ON THREE OCCASIONS (PRE, MID-, AND POSTEXPERIMENT). A 4X2X3 MULTIVARIATE ANALYSIS OF COVARIANCE SHOWED THE 'COMBINED' METHOD MOST EFFECTIVE IN IMPROVING THE STUDENTS' MOTOR ABILITY, WHILE 'INDIRECT' AND 'GAME-ORIENTED' METHODS CONTRIBUTED TO THE IMPROVEMENT OF SELF-CONCEPT AND SOCIAL ATTITUDES, RESPECTIVELY. SINCE EACH OF THE FOUR METHODS HAD DIFFERENT EFFECTS ON VARIOUS MEASURES MADE TO EVALUATE WHETHER AIMS OFPHYSICAL EDUCATION HAD BEEN MET, THE TEACHER SHOULD BE AWARE OF MANY METHODS AND ABLE TO IMPLEMENT THEM IN VARIOUS COMBINATIONS, DEPENDING UPON THE SPECIALFEATURES AND PURPOSES OF A LESSON.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3330
Συγγραφέας
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Ημερομηνία
1990
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)
Εξεταστική επιτροπή
ΖΕΡΒΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΑΝΑΣΣΗΣ-ΑΦΕΝΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΦΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΧΑΤΖΗΧΑΡΙΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
ΑΜΕΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ; Αυτο-αντίληψη; ΕΜΜΕΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ; ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ; ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ; Μέθοδοι διδασκαλίας; ΜΙΚΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά