ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ (FEEDBACK) ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΑΣ

Περίληψη

Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΛΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΡΙΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΝ Α) ΠΑΡΟΧΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (ΚΡ), Β) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ Γ) ΠΑΡΟΧΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧΩΝ, ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΑΣ. ΟΙ 78 ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ, ΗΛΙΚΙΑΣ 13-14 ΕΤΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΕΞΑΣΚΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΟΚΤΩ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΟΓΔΟΟΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ. Η MANOVA (3Χ4) ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΗΤΑΝ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PURPOSE OF THE PRESENT STUDY WAS TO DETERMINE THE EFFECTIVENESS OF THREE PRECTICE METHODS: A)FEEDBACK AS KNOWLEDGE OF PERFORMANCE, B)FEEDBACK AS KNOWLEDGE OF RESULTS COMBINED WITH THE GOAL SETTING METHOD AND C) A COMBINATION OFTHE TWO FEEDBACK TYPES, WITH THE GOAL SETTING METHOD, ON THE PERFORMANCE AND LEARNING OF BASKETBALL SKILLS OF DIFFERENT COMPLEXITY. THE PARTICIPANTS WERE 78, 13-14 YEAR OLD ATHLETES. THE PERFORMANCE AND TECHNIQUE OF THE DRIPPLE, PASS,SHOT, AND LAY-UP WERE ASSESSED TO DETERMINE THE EFFECTIVENESS OF THE APPLICATION OF THE DIFFERENT METHODS. THREE GROUPS WERE FOLLOWED ONE OF THE THREE PRACTICE METHODS. PRACTICELATED EIGHT WEEKS. GROUPS WERE MEASURED IN 1TH, 4TH, 8TH, AND 10TH, WEEK TO ASSESS THE PERFORMANCE AND RETENTION OF THE THREE GROUPS. A MANOVA 3X4 WITH REPEATED MEASURES ON THE LAST FACTOR WAS USED TO ANALYSE THE DATA. THE GROUP FOLLOWED KNOWLEDGE OF PERFORMANCE IMPROVED THE TECHNIQUE OF THE MORE COMPLEX SKILLS. THE GOAL SETT ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11086
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11086
ND
11086
Εναλλακτικός τίτλος
THE EFFECT OF FEEDBACK AND GOAL SETTING ON LEARNING AND PERFORMANCE OF DIFFERENT COMPLEXITY SKILLS
Συγγραφέας
Τζέτζης, Γιώργος του Χρήστος
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
ΚΙΟΥΜΟΥΡΤΖΟΓΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΚΑΜΠΙΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΟΚΜΑΚΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
ΓΚΟΔΟΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΤΑΞΙΛΔΑΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Ανατροφοδότηση; Απόδοση; ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ; ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ; Καθορισμός στόχων; Μάθηση; ΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΑ; Τεχνική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
296 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)