ΠΑΡΟΔΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Περίληψη

ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΔΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ, ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ. ΟΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΟΔΙΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥΣ. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ (ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) ΤΩΝ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ, ΕΙΣΟΔΟΣ-ΕΞΟΔΟΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ). ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΙΑΠΕΡΙΟΧΗ, ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΑΝΑΛΟΓΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE OBJECT OF THIS RESEARCH IS THE DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN ROAD TRAFFIC AND ROADSIDE LAND USES, SO THAT LAND USE CONTROL CAN BE EXERCISED, AIMING AT A BALANCED FUNCTIONING OF THE ROAD AREA. IT IS PROPOSED THAT SUCH CONTROL SHOULD BE REALIZED BY DEFINING PERMISSIBLE TYPES OF ROADSIDE LAND USES AS WELL AS THE DESIRABLE DEGREE OF THEIR DEVELOPMENT. AS A FIRST STEP, THE FUNCTIONAL IMPACTS OF THE ABOVE RELATIONSHIP WITHIN THE ROAD AREA ARE DETERMINED,BOTH FROM THE URBAN AND TRAFFIC PLANNING POINTS OF VIEW. NEXT THE TYPE AND SIZE OF THE LAND USE DEVELOPMENT AS WELL AS INTERNAL DESIGN ELEMENTS OF THE SITE. THESE ELEMENTS INCLUDE: ROAD TRAFFIC DIVISION, INTERSECTIONS, ACCESS LOCATIONS (ENTRANCE DESIGN), INTERNAL PERIMETER ROADS, SITE PARKING. AN ORIGINAL METHOD IS PROPOSED FOR THE DETERMINATION OF THE DESIRABLE DEGREE OF ROADSIDE LAND USE DEVELOPMENT. FIRST THE MAXIMAL TRAFFIC LOAD DUE TO ROADSIDE LAND USES IS DETERMINED, WHICH CAN BE SUSTAINED BY THE ROAD (ACCORDIN ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3284
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3284
ND
3284
Εναλλακτικός τίτλος
ROADSIDE AREA AND ROAD TRAFFIC
Συγγραφέας
Μαράτου-Κομνηνού, Θεοδώρα
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΣΤΕΦΑΝΟΥ Ι.
ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΣ Α.
ΓΙΩΤΗΣ Α.
ΦΡΑΤΖΕΣΚΑΚΗΣ Ι.
ΨΑΡΙΑΝΟΣ Β.
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Μ.
ΤΣΟΥΔΕΡΟΣ Ι.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (ΠΑΡΟΔΙΑΣ); ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΔΩΝ; ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΔΟΥ; ΠΑΡΟΔΙΟΣ ΧΩΡΟΣ; ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ; Πολεοδομικός σχεδιασμός; ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ; Γή, Χρήσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
518 σ., Παράρτημα.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)