Ακαδημαϊκά προγράμματα σπουδών για αρχική εκπαίδευση καθηγητών ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: αξιολόγησή τους με βάση τις αρχές του Συμβουλίου της Ευρώπης

Περίληψη

Πρωταρχικός στόχος της διατριβής είναι η διατύπωση συμπερασμάτων για τα ακαδημαϊκά προγράμματα αρχικής εκπαίδευσης των καθηγητών ξένων γλωσσών, όσον αφορά στο βαθμό κάλυψης των 40 τίτλων, που ορίζει το έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ευρωπαϊκό Προφίλ για την Εκπαίδευση Καθηγητών Ξένων Γλωσσών – Ένα Πλαίσιο Αναφοράς (European Commission: 2004). Επιπλέον, επιχειρείται ο εντοπισμός ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των διαφορετικών χωρών σε θέματα που αφορούν τη δομή και το περιεχόμενου του ακαδημαϊκού προγράμματος σπουδών, αλλά και, τα απαιτούμενα προσόντα για τη δυνατότητα εργασίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της εκάστοτε χώρας. Επιπρόσθετα, σε ένα δεύτερο επίπεδο έρευνας, πραγματοποιείται η διατύπωση συμπερασμάτων αναφορικά με την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων καθηγητών ξένων γλωσσών του αγγλικού και γαλλικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε σχέση με τους 40 τίτλους του Προφίλ. Η έρευνα αποτελείται από δύο διακριτά τμήματα. Το πρώτο τμήμα της έρευνας παρέχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aims to draw conclusions concerning the academic programs for initial education of foreign language teachers in relevance to the 40 key elements presented to the European Profile for Language Teacher Education: A Frame of Reference (European Commission: 2004). It also attempts to identify similarities and differences between different countries on issues concerning the structure and content of the academic curricula and the necessary minimum requirements in order for somebody to be qualified to work as a foreign language teacher in secondary education in the respective countries. In addition, a second level of research aims at drawing conclusions regarding the initial training of trainee language teachers of the English and French department of the Aristotle University of Thessaloniki. The trainee students are asked to evaluate their academic curricula based on the 40 key elements found on the Profile. The first part of the research provides a descriptive analysis and an ev ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31743
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31743
ND
31743
Εναλλακτικός τίτλος
Academic curricula for initial training of foreign language teachers: evaluation based on the 40key elements of the European Commission
Συγγραφέας
Καρατσιώρη, Μαριάνθη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική
Εξεταστική επιτροπή
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Τσοπάνογλου Αντώνιος
Κιγιτσιόγλου Αικατερίνη
Πετρίδου Ευγενία
Ψάλτου-Joycey Αγγελική
Συμεωνίδου-Χριστίδου Αριστέα-Νικολέτα
Βεντούρης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αρχική εκπαίδευση καθηγητών ξένων γλωσσών; Ακαδημαϊκά προγράμματα σπουδών; Εκπαιδευόμενοι καθηγητές; Δεξιότητες; Ικανότητες; Αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vi, 554 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)