ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΓΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

Περίληψη

ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΗΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ "CURRICULUM" ΚΑΙΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΤΑΞΙΝΟΜΙΕΣ ΣΤΟΧΩΝ". ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΦΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ 'Η ΑΛΛΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΙΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ 7 ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ 272 ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛ. ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ., ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΑΝ ΩΣ "ΚΡΙΤΕΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ "ΕΝΟΤΗΤΩΝ" ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THIS THESIS THE RESEARCHER PROPOSES A NEW MODEL FOR LANGUAGE TEACHING MATERIALS ANALYSIS, WHICH IS BASED ON "CURRICULUM THEORY" AND MORE SPECIFICALY ON ITSBRANCH KNOWN AS "TAXONOMIES OF EDUCATIONAL OBJECTIVES". THE MODEL PERMITS THE IDENTIFICATION OF THE SPECIFIC OBJECTIVE OF EACH TEACHING/LEARNING ACTIVITY IN THE MATERIAL, AS WELL AS THE EVALUATION OF TEACHING BOOKS IN REGARD TO A CONCRETE CHARACTERISTIC. IN ADDITION TO THE MODEL, ONE CAN FIND IN THE THESIS RESULTSOF AN EMPIRICAL RESEARCH, WHOSE MAIN OBJECTIVE WAS THE APPLICATION OF THE MODEL AND THE CONTROL OF ITS ACHIEVEMENT. DURING THE RESEARCH 7 BOOKS FOR TEACHING OF ENGLISH, FRENCH AND ITALIAN HAVE BEEN ANALYSED AND EVALUATED. THE PARTICIPATION OF 272 STUDENTS MOSTLY OF THE DEPARTMENTS OF FRENCH AND ITALIAN OF THESSALONIKI UNIVERSITY WHO WERE USED AS "JUDGES" HAS MADE POSSIBLE THE CATEGORISATION OF THE FIRST "UNITS" OF EACH TEACHING BOOK.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/0690
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/0690
Εναλλακτικός τίτλος
FOREIGN LANGUAGE TEACHING MATERIALS ANALYSIS AND EVALUATION OF THEIR ADEQUACY FOR PURSUING OF COMMUNICATIVE OBJECTIVES
Συγγραφέας
ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ, ΑΝΤΩΝΗΣ
Ημερομηνία
1988
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΤΟΚΑΤΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΞΩΧΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΕΝΔΡ ΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΑΨΑΛΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ,
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση; Εκπαιδευτική αξιολόγηση; Διδακτικό υλικό; Εγχειρίδια; Επικοινωνιακή δεξιότητα; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ; ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ; Ταξινομία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά