Σύζευξη θεατρικής και μουσικής αγωγής και η διαθεματική εφαρμογή της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις απόψεις του V.E. Meyerhold

Περίληψη

[…] Η παρούσα μελέτη επιχειρεί τη διερεύνηση καταρχήν και στη συνέχεια την κατάθεση μιας πρότασης διδασκαλίας σύζευξης θεατρικής και μουσικής αγωγής, καθώς και τη διαθεματική τους προσέγγιση με άλλα γνωστικά αντικείμενα. Κύρια πηγή έμπνευσης της έρευνάς μας αποτελούν οι απόψεις του ρώσου σκηνοθέτη θεάτρου V.E. Meyerhold που θεωρείται διεθνώς ως ένας από τους θεμελιωτές του σύγχρονου θεάτρου. Οι απόψεις αυτές αποκτούν ένα ειδικό βάρος, αν συνδυαστούν με τις παιδαγωγικές θεωρίας του Lev Vygotsky κατά κύριο λόγο, καθώς και πολλών άλλων ερευνητών της εξελικτικής ψυχολογίας. Κύρια επιδίωξη αυτής της μελέτης είναι να αποδείξει ότι οι απόψεις του Meyerhold μπορούν να εφαρμοστούν με θετικά αποτελέσματα για τη σύζευξη θεατρικής και μουσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από μια παιδαγωγική επεξεργασία τους. Βασική προϋπόθεση της έρευνάς μας είναι ότι η αυτόνομη διδασκαλία τόσο της θεατρικής όσο και της μουσικής αγωγής θα συνεχιστεί και θα εξελιχθεί. Γι’ αυτό και δεν στοχεύει στην ανά ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30125
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30125
ND
30125
Εναλλακτικός τίτλος
Coexistence theatrical - musical education and her trans - disciplinary application in the primary education based to the opinions of V.E. Meyerhold
Συγγραφέας
Σωτήρχου, Φωτεινή (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Μαραγκόπουλος Δημήτριος
Ξανθουδάκης Χάρης
Ετμεκτσόγλου Ιωάννα
Στιβανάκη Ευανθία
Μουδατσάκις Τηλέμαχος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σύζευξη θεατρικής-μουσικής αγωγής; Κονστρουκτιβιστική προσέγγιση γνώσης; Ζώνη εγγύτερης ανάπτυξης - Lev Vygotsky; Σκηνοθετικές απόψεις του V.E. Meyerhold; Κοινές διαπιστώσεις V.E. Meyerhold - l. Vygotsky; Βιομηχανική μέθοδος - αποστασιοποίηση; Το κοινό ως τέταρτος ισότιμος συντελεστής; Ζώνη εγγύτερης ανάπτυξης Meyerhold
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
3 τόμοι (Α τόμος 124 σ., Β τόμος 104 σ., Γ τόμος 111 σ.), πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)