Η επίδραση της αυθεντικής αξιολόγησης στη μουσική μάθηση: η χρήση ρουμπρικών στην αξιολόγηση της δραστηριότητας της εκτέλεσης αυλού σε μαθητές Α’ γυμνασίου στο μάθημα της μουσικής

Περίληψη

Η αξιολόγηση αποτελεί μια λειτουργία άμεσα συνυφασμένη με την εκπαιδευτική διαδικασία σε κάθε αντικείμενο μάθησης. Τις τελευταίες δεκαετίες εξαίρεται ιδιαίτερα η σημασία της αξιολόγησης στον εκπαιδευτικό κόσμο και η οποία διέπεται από μια ανανεωτική τάση. Η αξιολόγηση είναι ένα επιστημονικό μέσο διά του οποίου μπορεί να επιτυγχάνεται η διάγνωση της αποτελεσματικότητας τόσο του Εκπαιδευτικού συστήματος ως συνόλου όσο και του Σχολείου ή και της τάξης ως μονάδας. Ταυτόχρονα δυνατό να εξάγονται συμπεράσματα τόσο για τις στάσεις όσο και για τις συμπεριφορές των υποκειμένων της παιδαγωγικής πράξης, εκπαιδευτικών και μαθητών. Η αξιολόγηση, ως εκπαιδευτική πρακτική, περιλαμβάνει διάφορες καταστάσεις αλληλεπίδρασης μέσω των οποίων φανερώνονται πτυχές των ανθρωπίνων σχέσεων στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι.Ο εκπαιδευτικός καθημερινά βρίσκεται αντιμέτωπος με καταστάσεις ποικίλες και σύνθετες, με διοικητικά, παιδαγωγικά και οργανωτικά προβλήματα που απαιτούν την ενεργό δράση του στα πλαίσια θεσμοθετημ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Assessment constitutes a function directly related with the educational procedure in every aspect of learning. During the last decades the significance of evaluation in the educational world is particularly underlined and is embodied with a tendency of modernization. Evaluation is a tool through which diagnosis, whether the educational system as a whole and the school or the classroom as a unit is effective, is achieved. Simultaneously it is possible to draw conclusions about the attitudes and the behaviour of all those involved in the pedagogical procedure, educationists and students. Evaluation as an educational method comprises different interrelated situations through which aspects of human relationships in the educational entity are depicted. The educationist is confronted daily with a variety of complex situations involving administrative, pedagogical and organizational problems which demand from him to act quickly within a framework of legislative procedures. These procedures ha ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30084
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30084
ND
30084
Εναλλακτικός τίτλος
Improving musical learning through authentic assessment
Συγγραφέας
Κυριακίδου-Νεοφύτου, Γεωργία του Ευάγγελος
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Χρυσοστόμου Σμαράγδα
Κασσωτάκης Μιχάλης
Μαλιάρας Νικόλαος
Νόβα-Καλτσούνη Χριστίνα
Βέρδης Αθανάσιος
Κρητικού Φλώρα
Φαντοπούλου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση; Αυθεντική; Μουσική; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αυλός; Ρουμπρίκα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 546 σ., πιν., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)