Η διδασκαλία των γωνιών σε μαθητές γυμνασίου (12-13 ετών) με χρήση εκπαιδευτικού υλικού: πειραματική εφαρμογή

Περίληψη

Σκοπός αυτής της διατριβής ήταν η μελέτη της χρήσης συγκεκριμένου χειροπιαστού διδακτικού υλικού για την διδασκαλία των εννοιών των γωνιών σε συνήθεις σχολικές τάξεις και για παιδιά ηλικίας 12-13 ετών. • Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά το θεωρητικό πλαίσιο της διατριβής. • Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται, η ερευνητική μέθοδος του διδακτικού πειράματος, οι αρχές σχεδιασμού και ο σχεδιασμός του διδακτικού υλικού, η ανάπτυξη και η διεξαγωγή της πιλοτικής και της κυρίας έρευνας. Επίσης παρουσιάζεται η μέθοδος και τα εργαλεία ανάλυσης μιας επιστημολογικά-προσανατολισμένης προσέγγισης για ποιοτική έρευνα των μαθηματικών αλληλεπιδράσεων στη τάξη. • Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και η ανάλυση τους. • Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα τόσο από τη βιβλιογραφική έρευνα και μελέτη όσο και από την ανάλυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και τη συζήτηση τους. Συγκεκριμένα επισημαίνονται οι δυσκολίες προσέγγισης των εννοιών των γωνιών, ο ρό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present thesis was the study of the use of concrete didactical materials for the instruction of angle concepts in the context of regular classes (12-13-year-old children). • In the first chapter, the theoretical frame of the thesis is analytically presented. • In the second chapter the didactical experiment research method, the design principles and the design of the didactical materials, the development and the conduct of pilot and main research are described. The method and the tools of the empirical data analysis from an epistemology-oriented perspective for a qualitative research of the mathematical interactions developed in the classroom of mathematics are also presented. • In the third chapter, the results of the research and their analysis are presented. • In the fourth chapter the conclusions from the one hand of the bibliographical research and study and from the other hand of the research results analysis and their discussion are presented. Specifically, the di ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27103
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27103
ND
27103
Εναλλακτικός τίτλος
Angles instruction to secondary education's pupils (12-13 year old children) with the use of instructional materials: experimental application
Συγγραφέας
Μιτσούλλης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Ιορδάνης)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τομέας της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών και των Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Καΐλα Μαρία
Μπούφη Ανδρονίκη
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Καφούση Σουλτάνα
Αθανασιάδης Ηλίας
Σκουμπουρδή Χρυσάνθη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γωνιές; Χειροπιαστά διδακτικά υλικά; Χειροπιαστά κυρίως δομημένα διδακτικά υλικά; Αναπαραστάσεις; Πολιτισμικά εργαλεία; Ιστορική κοινωνική-πολιτισμική διαμεσολάβηση; Σημειωτική δραστηριότητα-σημείωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τομοι (Α' τόμος 838 σ. και Β' τόμος 328 σ.), πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)