Συνδυασμός μεθόδων δορυφορικού και αδρανειακού γεωδαιτικού εντοπισμού στην ψηφιακή καταγραφή οδικών δικτύων

Περίληψη

Στην εργασία αυτή διερευνώνται οι δυνατότητες της συνδυασμένης χρήσης των μεθόδων κινηματικού και διαφορικού εντοπισμού, καθώς και ενός αδρανειακού συστήματος πλοήγησης στην ψηφιακή καταγραφή οδικών δικτύων, η οποία πραγματοποιείται με τον γεωδαιτικό εντοπισμό ενός αυτοκινήτου που κινείται με σταθερή ταχύτητα σε διπλή διαδρομή (aller-retour) κατά μήκος των οριογραμμών μιας υφιστάμενης οδού. Αντικείμενο της έρευνας είναι η ανάπτυξη μεθόδων για τον υψηλής ακρίβειας προσδιορισμό των γεωμετρικών στοιχείων του άξονα μιας καταγραφόμενης οδού, με σκοπό αρχικά την αξιολόγηση της ποιότητας χάραξής της και εν συνεχεία τον επανασχεδιασμό και βελτίωσή της, στα τμήματα όπου κρίνεται αναγκαίο. Οι μετρήσεις πεδίου περιλαμβάνουν την αποτύπωση με δορυφορικό εντοπισμό του βόρειου οδικού άξονα της Κρήτης, δύο νέων τμημάτων του ιδίου άξονα και του οδικού άξονα Κ.Δ.Δ.-Πεντέλης, καθώς και την αποτύπωση με ένα ολοκληρωμένο αδρανειακό και δορυφορικό σύστημα πλοήγησης του οδικού άξονα Σπάτα-Κερατέα. Ο εξοπλισμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis researches on the potential of the combination of the kinematic and differential positioning methods and also of an inertial navigation system used for the digital survey of roads, which is accomplished through the geodetic positioning of a vehicle moving steadily in a two way journey along the border lines of a road. The object of the research is the development of techniques in order to define the geometric elements of the road axis precisely, so as to evaluate the structure of the road and then redesign and improve it wherever necessary. The field measurements include the survey ofthe Northern national road ofCrete, two new parts ofthe same road, the road connecting Dionysos and Penteli and finally the road connecting Spata and Keratea. The equipment used is an intergrated GPS and inertial navigation system, a pair of dual-frequency geodetic GPS receivers for applying the relative kinematic positioning method, a pair of navigational (code-only) receivers for applying the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27008
ND
27008
Εναλλακτικός τίτλος
Combining satellite and inertial geodetic positioning for the digital survey of road nets
Συγγραφέας
Καραμάνου, Αλεξάνδρα του Νικόλαος
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Τοπογραφίας. Εργαστήριο Ανώτερης Γεωδαισίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαζήση Καλλιόπη
Ψαριανός Βασίλειος
Παραδείσης Δημήτριος
Σταθάς Δημοσθένης
Μητσακάκη Χριστιάνα
Βυθούλκας Πέτρος
Γκίκας Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή καταγραφή; Λογισμικό; Γεωμετρία οδού; Προσαρμογή Καμπυλών; Γραφικό περιβάλλον; Οδικά δίκτυα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 249 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)