Γενική μεθοδολογία πρόβλεψης δεικτών τηλεθέασης και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό την μελέτη του τηλεοπτικού περιβάλλοντος, την ανάπτυξη μιας γενικής μεθοδολογίας πρόβλεψης δεικτών τηλεθέασης και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος προβλέψεων. Η διατριβή αυτή : • Αναλύει την συμπεριφορά του φαινομένου της συνολικής τηλεθέασης • Αναλύει την συμπεριφορά των μεριδίων τηλεθέασης κάθε σταθμού • Εξετάζει την συμπεριφορά τηλεθέασης των διαφημιστικών διαλειμμάτων • Προσομοιώνει την απόφαση ενός ατόμου να παρακολουθήσει τηλεόραση • Δίνει μία πρωτότυπη μεθοδολογική προσέγγιση της τηλεθέασης • Προτείνει το μοντέλο πρόβλεψης • Αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα τηλεθέασης, το οποίο ονομάστηκε FORTV (Forecasting Television Viewership) και έτυχε μεγάλης αποδοχής από τηλεοπτικούς σταθμούς και διαφημιστικές εταιρίες. Η γενικότερη κατεύθυνση της διατριβής σε σχέση με την εκτελούμενη διεθνώς έρευνα είναι ο συνδυασμός των βέλτιστων αλγορίθμων πρόβλεψης και των χαρακτηριστικών του τηλεοπτικού περιβάλλοντο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The television industry is growing at an exponential rate. The television stations try to gain more and more viewers in order to increase their market share. In this stage comes the need for a system that helps them forecast their viewership as well as plan their program. In this paper we are proposing a system for forecasting viewership. The modeling approach simulates the viewer’s decision process, which is composed by two different components. The first component is the total viewership, which employs time series, and the second component is the Competitive Environment, which employ the market response models The exploratory analysis of the time series data with graphical representations, qualitative pattern matching, statistical descriptives and other methods was done in order to identify seasonality, trends, outliers and patterns of the time series. During the data analysis process the historical data were also included for related descriptive statistics. Such exploratory analysi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26827
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26827
ND
26827
Εναλλακτικός τίτλος
General methodology for forecasting television viewership indices and development of an integrated information system
Συγγραφέας
Πατέλης, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Ασημακόπουλος Βασίλειος
Πρωτονοτάριος Εμμανουήλ
Σαμουηλίδης Ιησούς-Εμμανουήλ
Βασιλείου Ιωάννης
Μέντζας Γρηγόριος
Ψαρράς Ιωάννης
Φωτήλας Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Τηλεθέαση εκπομπών; Τηλεθέαση διαφημιστικών διαλειμμάτων; Αλγόριθμοι προβλέψεων; Μέτρηση τηλεθέασης; Πληροφοριακό σύστημα FORTV
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
327 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)