Στρατηγικές οργάνωσης και διοίκησης ελληνικών εταιρειών μεταποίησης στα πλαίσια των διαδικασιών διεθνοποίησης

Περίληψη

Η διατριβή αυτή στόχο έχει να εμπλουτίσει την υπάρχουσα γνώση σχετικά με τη διεθνοποιητική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, μέσω της δημιουργίας ενός δυναμικού, πολυσύνθετου μοντέλου ολοκληρωμένης αναπαράστασης της διεθνοποιητικής πραγματικότητας, πολλαπλών αλληλεπιδράσεων και αλληλοσυσχετίσεων των διαδικασιών που απαρτίζουν το πλαίσιο της επιχειρησιακής διεθνοποίησης, με μια πλειάδα δομο-λειτουργικών και κεφαλαιοποιημένων στρατηγικών οργανωτικό-διοικητικών χαρακτηριστικών της επιχείρησης. Η διεθνοποίηση των επιχειρήσεων, δεν αποτελεί απόρροια μιας προκαθορισμένης στρατηγικής επιλογής ή μιας προσδιορισμένης διαδικασίας ή ενός καθορισμένου εξωτερικού περιβάλλοντος, έτσι όπως έχει γίνει αντιληπτή από τα υπάρχοντα μοντέλα διεθνοποίησης, παρά ένα σύνολο συγκυριακών, δυναμικά εξελισσόμενων μεταβλητών, που χαρακτηρίζονται από αλληλεξάρτηση σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία επηρεάζουν την πορεία και το πρόσημο εξέλιξης της επιχειρησιακής διεθνοποίησης. Τα σημεία αυτά εντοπίζονται στην ύπαρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation aims to enrich the existing knowledge on the companies’ internationalization activity, via the creation of a dynamic, multiplexed model of integrated internationalization reality’s depiction, characterized by multiple interactions and interrelationships among the procedures that assemble the frame of corporate internationalization, and a wide variety of structural and functional characteristics of the company, as well as with a tuple of capitalized strategic management’s characteristics of the firm. Business internationalization, is not an aftereffect of a predetermined strategic choice, neither of a defined procedure, nor of a specified external environment, as it is perceived by the existing internationalization models, rather than an ensemble of coincidental, dynamically evolving variables, characterized by interrelation in concrete points, that effect the path and the sign of the development of the corporate internationalization. These points are detected on ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26581
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26581
ND
26581
Εναλλακτικός τίτλος
Organizational and managerial strategies of Greek manufacturing companies, in the field of internationalization processes
Συγγραφέας
Γαρρή, Μυρώπη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Παντελίδης Παντελής
Μπεκιάρης Μιχαήλ
Αγγελής Βασίλειος
Ξυδέας Ευάγγελος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Μαυρή Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγική; Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων; Διεθνοποίηση; Ελληνικές διεθνοποιημένες εταιρείες μεταποίησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 461 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)