Σηματοδοτήσεις της ναυλαγοράς σε ένα περιβάλλον που αλλάζει: κατανοώντας τις δυναμικές που επηρεάζουν τις μεταφορές χύδην φορτίων

Περίληψη

Η ναυλαγορά αντιπροσωπεύει το σημείο ισορροπίας σε κάθε δεδομένη στιγμή μεταξύ της προσφοράς και ζήτησης μεταφορικού έργου. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο καταγεγραμμένος όγκος ναυλώσεων αντιπροσωπεύει μονό το 12-18% του συνολικού όγκου που διακινείται. Ως εκ τούτου είναι δυνατόν, λόγω του ανωτέρω μικρού ποσοστού, οι αντιδράσεις της ναυλαγοράς να είναι απότομες. Η ναυλαγορά σηματοδοτεί την ανάγκη για περισσότερα η λιγότερα πλοία και ως εκ τούτου είναι σημαντικός παράγοντας για την διαμόρφωση της αποφάσεως κατασκευής ή διαλύσεως πλοίων. Αυτή η εργασία προτείνει ένα μοντέλο για αξιολόγηση διαφόρων παραμέτρων που επηρεάζουν την ζήτηση για μεταφορά και την μεταφορική ικανότητα σε τοννο-μίλια των πλοίων. Η εργασία βασίζεται στο σκεπτικό ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι θα αποφασίζουν κινήσεις προς όφελός τους, θα βασίζουν τις αποφάσεις τους σε λογικές προσδοκίες και κατά μέσο όρο η γνώμη της πλειοψηφίας είναι σωστή (Efficient Market Hypothesis - ΕΜΗ)(1). Η κεντρική ιδέα είναι ότι η ναυτιλία είναι μέρος ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The freight market represents the balance at any given time of the supply and demand forTonnage. The volume of fixtures reported on the freight market are only between about 12% and 18% of the total volume of cargo transported. It is possible that because of this the freight market reactions are violent. The freight market signals the need for more or fewer ships and thus is a critical factor in the ship ordering or ship scrapping decision. This study proposes a model to evaluate various aspects that appear to influence demand for transport and the apparent tonne mile capability of ships (supply). It is based on the concept that all parties involved will act in their best interest base, their decisions on rational expectations and on average that the population involved in shipping (shippers, receivers, ship-owners charterers) is correct (Efficient Market Hypothesis - EMH)(1). Shipping is part of a supply chain that provides for the requirements of the receivers. The receivers order th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25640
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25640
ND
25640
Εναλλακτικός τίτλος
Freight markets signals in a chanching environment: an internal view of dynamic forces that shape the dry bulk business
Συγγραφέας
Γράτσος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Άλκιμος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Νικητάκος Νικήτας
Ψαραύτης Χαρίλαος
Γραμμένος Κωνσταντίνος
Θανοπούλου Ελένη
Συριόπουλος Θεόδωρος
Θεοτοκάς Ιωάννης
Λεκάκου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Αγορά φορτίου στερεών χύδην; Ναυλαγορές; Διεθνές Νομισματικό Ταμείο; Πλοία; Ναύλοι; Ναυτιλία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
324 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)