Παράγοντες ικανοποίησης και συμπεριφορικές προθέσεις πελατών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στο συνεταιριστικό τραπεζικό μοντέλο επιχείρησης

Περίληψη

Το συνεταιριστικό επιχειρησιακό πρότυπο σύμφωνα με το οποίο δραστηριοποιούνται οι Συνεταιριστικές Τράπεζες διαφέρει από αυτό των κρατικών και ιδιωτικών Τραπεζών, συνδυάζοντας την οικονομική αποτελεσματικότητα με την κοινωνική ευαισθησία. Στη βιβλιογραφία του Μάρκετινγκ, γενικά τα Συνεταιριστικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ειδικά οι Συνεταιριστικές Τράπεζες είναι ανάμεσα στις οικονομικές οντότητες που δεν έχουν ερευνηθεί επαρκώς. Στόχος της διατριβής μας είναι η έρευνα, εστιάζοντας για πρώτη φορά στο Συνεταιριστικό Τραπεζικό κλάδο, να εντοπίσει τις διαστάσεις/ παράγοντες για την έγκυρη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών των Συνεταιριστικών Τραπεζών και να διερευνήσει εάν έχουν και ποια είναι η επίδρασή τους σε συμπεριφορικές προθέσεις τους. Μετρώντας την στάση των καταναλωτών για τις υπηρεσίες που προσφέρει μια Συνεταιριστική Τράπεζα, επιχειρεί να προσδιορίσει τις βασικές διαστάσεις/παράγοντες της ικανοποίησης των πελατών των Συνεταιριστικών Τραπεζών έτσι όπως αυτές γίνονται α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The cooperative business model, in accordance with which cooperative banks operate, is different from the one of state and private banks since it combines effectiveness with social sensitivity. In marketing literature co-operative financial institutions and especially co-operative Banks are among the economic entities that have not been sufficiently researched. The aim of this dissertation is the research, focusing on the co-operative banking field, to locate the dimensions/factors for the measurement of the co-operative Bank customer satisfaction and explore whether they affect the customers and what their effect on their behavioural intentions is. [...]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24427
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24427
ND
24427
Εναλλακτικός τίτλος
Financial services customer satisfaction drivers and behavioral intensions in the co-operative banking business model
Συγγραφέας
Καταραχιά, Ανδρονίκη (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Συστημάτων Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Τουρασής Βασίλειος
Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος
Κατσίκας Σωκράτης
Παπασχοινόπουλος Γαρύφαλλος
Σπαρτάλης Στέφανος
Τουράσης Βασίλειος
Τσαϊρίδης Χαράλαμπος
Χατζόγλου Πρόδρομος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση πελατών; Παράγοντες / διαστάσεις ικανοποίησης; Συμπεριφορικές προθέσεις; Μέτρηση; Συνεταιριστική τράπεζα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 178 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)