Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1974-1989). Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Περίληψη

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1974-1989.Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΚΑΙΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΝΕΟ- ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ, ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΩΝ,ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ). ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE THESIS DEALS WITH THE ANALYSIS AND INTERPETATION OF EDUCATIONAL POLICIES INPRIMARY EDUCATION SYSTEM FROM 1974 TO 1989. IN PARTICULAR IT FOCUSES UPON THEPRACTICES AND INSTITUTIONS OF EDUCATIONAL INSPECTION AND EVALUATION POLICIES. FURTHERMORE IT ATTEMPTS A CRITICAL EVALUATION OF THE ABOVE POLICIES WITH A PARTICULAR EMPHASIS UPON THOSE INVOLVING THE INSPECTORATE. THE INTERPRETATION OF EDUCATION POLICY IS ATTEMPTED THROUGH A CRITICAL RECONSTRUCTION OF THE CENTRAL ARGUMENTS OF THE MAJOR THEORETICAL APPROACHES ON EDUCATION POLICY (NEO-LIBERAL, MARXIST, WELFARE, PLURALIST). THIS EXPLANATORY FRAMEWORK IS TESTED THROUGH AN EMPIRICAL ANALYSIS OF THE WAYS IN WHICH THESE POLICIES ARE UNDERSTOOD BY THE VARIOUS KEY INTEREST GROUPS INVOLVED IN THEIR FORMATION AND IMPLEMENTATION. IN THISWAY THE STUDY EXPECTS ON THE ONE HAND TO CONTRIBUTE TO THE BETTER UNDERSTANDING OF EDUCATION POLICY-MAKING AND ON THE OTHER HAND TO PROVIDE A SOUND ANALYSIS OF THE CONDITIONS OF EDUCATION REFORM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2442
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2442
Εναλλακτικός τίτλος
EDUCATION POLICY IN THE GREEK PRIMARY EDUCATION SYSTEM (1974-1979). THE CASE OFEDUCATIONAL INSPECTION AND EVALUATION POLICIES
Συγγραφέας
ΖΑΜΠΕΤΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΖΑΜΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ
ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΣΑΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Λέξεις-κλειδιά
ΑΠΟΔΟΣΗ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; Εκπαιδευτική αξιολόγηση; Εκπαιδευτική πολιτική; Επιθεωρητές; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Σχολικοί σύμβουλοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
366 σ., Παράρτημα.